Jump to content

Phil Cassidy

Recommended Posts

Geplaatst:
Uitgelicht

Ammu-Nation

Ammu-Nation is een wapenwinkel in GTA sinds GTA III waar je allerlei soorten wapens kunt kopen. Een aantal vestigingen in Vice City en San Andreas beschikken ook over een schietbaan, waar je je vaardigheden kunt verbeteren en wapens kunt proberen.

Alhoewel Ammu-Nation wel reclame maakt voor anti-tank geschut en andere zware wapens, zijn deze in GTA niet te koop in de winkel. Voor rocket launchers en dergelijke zul je naar andere handelaren zoals Phil Cassidy moeten gaan.

De naam 'Ammunation' is een samentrekking van 'Ammunition', dat 'munitie' betekent, en 'nation', dat 'natie' betekent. De winkel is een parodie op de Amerikaanse wapenwet, waar het, zeker in vergelijking met Europa, zeer eenvoudig is om aan een vuurwapen te komen.

Kun je in GTA SA ook zwaardere wapens van hem kopen of kun je deze alleen vinden?

MVG Kristof.

Geplaatst: (bewerkt)
Uitgelicht

Ammu-Nation

Ammu-Nation is een wapenwinkel in GTA sinds GTA III waar je allerlei soorten wapens kunt kopen. Een aantal vestigingen in Vice City en San Andreas beschikken ook over een schietbaan, waar je je vaardigheden kunt verbeteren en wapens kunt proberen.

Alhoewel Ammu-Nation wel reclame maakt voor anti-tank geschut en andere zware wapens, zijn deze in GTA niet te koop in de winkel. Voor rocket launchers en dergelijke zul je naar andere handelaren zoals Phil Cassidy moeten gaan.

De naam 'Ammunation' is een samentrekking van 'Ammunition', dat 'munitie' betekent, en 'nation', dat 'natie' betekent. De winkel is een parodie op de Amerikaanse wapenwet, waar het, zeker in vergelijking met Europa, zeer eenvoudig is om aan een vuurwapen te komen.

Kun je in GTA SA ook zwaardere wapens van hem kopen of kun je deze alleen vinden?

MVG Kristof.

het antwoord staat in je eigen post namelijk:

Voor rocket launchers en dergelijke zul je naar andere handelaren zoals Phil Cassidy moeten gaan.

ja dus ;)

Bewerkt: door DX11

Voor rocket launchers en dergelijke zul je naar andere handelaren zoals Phil Cassidy moeten gaan.

ja dus ;)

Mag ik dan vragen waar die handelaren zich bevinden? Ik vroeg me laatst ineens af waar ik snel, veel Heat seaking Rocket Launcher kogels kon halen, zonder naar de vindplaats te gaan. Ik kon me niets bedenken, maar jij zegt dat er wel iets is, dus ben ik nieuwsgierig...

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:
Uitgelicht

Ammu-Nation

MVG Kristof.

ja dus ;)

Maar gaat dit ook bij SA?

Geplaatst:

Ik weet bijna zeker dat Phil Cassidy niet in GTA: SA voorkomt. Dus je zult voor de zwaardere wapens naar Ammu-nation moeten gaan ofwel cheaten of ze zoeken.

Geplaatst:
Maar gaat dit ook bij SA?
Daar is één simpel antwoord op te geven: Nee.

Zoals Preddy al bevestigde, bevindt deze shop zich niet in San Andreas. Deze shop bevindt zich enkel in Liberty City, waar zowel GTA Liberty City Stories als GTA III zich afspelen. Je zult deze gunshop (naast Liberty City) dus verder nergens aantreffen. Hier zie je een kaartje waarop de vindplaatsen van alle wapens vermeld staan. :)

Geplaatst:

Ik heb een tip, Preddy. Bij Mike Toreno's Ranch liggen de vier 'zwaardere' wapens. Ga ernaar toe, pak het wapen, save, pak het wapen, etc. Gaat best wel snel :cya:

Geplaatst:
Ik heb een tip, Preddy. Bij Mike Toreno's Ranch liggen de vier 'zwaardere' wapens. Ga ernaar toe, pak het wapen, save, pak het wapen, etc. Gaat best wel snel :cya:

:bonk: Je hebt gelijk, totaal vergeten dat die er ook lag. Bedankt voor de tip!

Geplaatst:

Is dat niet alleen als je 100% hebt :?

nee want die wapens spawnen daar ook bij mij en ik heb het niet 100% uitgespeeld maar 80% :Y

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:

nee want die wapens spawnen daar ook bij mij en ik heb het niet 100% uitgespeeld maar 80% :Y

Ja, precies bij mij ook (ik ben net gaan kijken op een 79% savegame).

Geplaatst:

OK ;) Dan ben ik weer een beetje wijzer geworden.

Groet Kristof.

Geplaatst:

Even voor de volledigheid, deze wapens komen daar te liggen na Vertical Bird. Dat is trouwens wel tegen het einde van de storyline...

Geplaatst:

Van wanneer kun je eigenlijk naar ammu-nation. Ik ben nu oonieuw begonnen en heb nu toch al wat redelijk veel missies uitgespeeld en ik zie nog steeds maar 1 ammu-nation shop en kan er niet binnen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...