TL rich Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Deze zojuist gemaakt , wat vinden jullie ervan ? Ik persoonlijk ben er tevreden over , gelieve jullie commentaar/cijfer... Reageren
RS-modder Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Ik vind hem erg mooi ookal zou ik zoiets nooit maken maar daar gaat hetnu niet over: Je kan het al erg goed hoor alles zit goed in erlkaar de kleuren zijn niet te fel de hulk ziet er goed uit(een keer niet groen ) je krijgt van mij een dik verdiende 8 Reageren
TL rich Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 dankjewel , een 8 ! die had ik op school niet vaak , lol... Reageren
.Levi. Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Bij mijn eerste oogopslag dacht ik gelijk dat ziet er interessant uit. Mooi kleuren gebruik, anders dan normaal. Normaal is Hulk groen maar what the heck, een wat kleurvolle Hulk kan ook mooi zijn. En dat heb jij voor elkaar gekregen. Al moet ik wel zeggen dat de tekst vele mater beter kan, het is me wat te klein en te bescheiden voor zo'n schreeuwende Hulk. Probeer een beetje in de thema te blijven en een dus wat groter en ruigere tekst te gebruiken. Niet zo uit elkaar allemaal, maar probeer zoveel mogelijk plekken uit en kijk waar je het het beste vind staan. Achtergrond ziet er goed uit, past ook bij de kleuren die Hulk van je heeft gekregen, al had ik een toch iets ruiger effect willen zien, aangezien Hulk dat ook is. Verder nice work! Reageren
TL rich Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Ik ben het wat betreft achtergrond geheel met je eens , kleuren prima , maar het wat grover gemoeten , qua tekst ben ik verschrikkelijk , ik krijg geeneens een geimporteerde font in mijn photshop , verder moet ik wel zeggen dat ik meer van de kleine teksten ben , vind vaak dat teksten te overheersen... Bedankt voor je kritiek , ga hier zeker mee aan de slag ! Thanx ! Reageren
Goliat Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Net als .Levi. ben ik wel redelijk versteld door deze signature, niet omdat hij nu zo verschikkelijk mooi is maar meer om zijn bijzonderheid. Anders dan andere is deze sig dus, een soort van gradient over The Hulk heen gedaan en met de layerstyle gespeeld?. Sowieso maakt het kleur gebruik + het feit dat The Hulk niet helemaal te zien is(als hij gaten heeft) maakt van dit geheel een kunstzinnig werktje. Creativiteit heb je dus sowieso, een beetje jammer is 't dan dat de afwerking niet helemaal lekker is. De sig is naar mijn idee te leeg, de render zelf neemt alles in. Probeer dus in 't vervolg nog een plaatje toe te voegen en op basis hiervan de render proberen in te blenden, dan is 't al veel beter. Verder vind ik de tekst redelijk geslaagd, mischien de volgende keer verder gaan dan alleen het uitzoeken van een font en nog wat effecten toevoegen? 8- Reageren
TL rich Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Jij eveneens bedankt Goliat ! in het snel > gradient achtergrond > c4d > clouds > render > smudge > render > blur > kleuren spelen > licht toevoegen > 3/4 x sharpen >text > border... in het kort dus.. nogmaals bedankt ! Bijgaand de avatar die ik erbij gemaakt heb... Groet ! Reageren
Medatom Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Dit vind ik echt een hele hele mooi signature ga zo door zou ik zeggen. >>> Door Slimm: Kijk hier nog even rond voordat je gaat raten, aan zo'n rate heeft de maker namelijk niet veel aan .<<< Reageren
.Syfes Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 (bewerkt) Iedereen heeft een mening dat wil ik zeggen voor dat ik mijn commentaar geef: De render heb je goed 'bewerkt' (ik bedoel dat hij er veel rond heeft gebrusht enzijn render zelf gebrusht of tewel heeft hij color balance)7/10.Wat de achtergrond betreft vind ik het zelf niet goed omdat dat niet mijn smaak niet is maar je daar gaat het toch niet om ,ik geef je toch een 7/10 Eindtotaal 14/20 Berekende Eindtotaal 7/10 Bewerkt: 26 januari 2007 door Syfes Reageren
TL rich Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Zover iedereen bedankt voor de meningen en cijfers , zeer gewaardeerd ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.