Jump to content

Thierry Henry Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Weer een nieuwe signature. Een signature van mijn favoriete voetballer. Niemand minder dan Thierry Henry heb ik gebruikt voor mijn signature. Hij is een beetje in dezelfde stijl als mijn Metroid Prime signature die ik gisteren maakte.

Zelf ben ik er best tevreden over, jullie meningen graag.

henry2dz.png

De signature heb ik in PNG en JPEG opgeslagen, welk bestandstype geeft de beste kwaliteit?

Blink :)

Geplaatst: (bewerkt)

PNG is het beste

Over de sig

Ik vind hem wel aardig, de teks zou je wel wat kunnen verbeteren, de achtergrond is een beetje druk, en de kleuren vind ik ook wel wat meevallenm kan je verbeteren dmv gradient maps.

De render is ook wel wat choppy :S

6,9/10

Bewerkt: door Gta Ripper
Geplaatst:
PNG is het beste

Over de sig

Ik vind hem wel aardig, de teks zou je wel wat kunnen verbeteren, de achtergrond is een beetje druk, en de kleuren vind ik ook wel wat meevallenm kan je verbeteren dmv gradient maps.

6,9/10

Misschien kan je volgende keer nog wat duidelijker zijn en wat betekend choppy? :{

Geplaatst:

PNG is het beste

Over de sig

6,9/10

Misschien kan je volgende keer nog wat duidelijker zijn en wat betekend choppy? :{

Choppy, is dat er witte lijntjes om de render heen zitten/ Ja ik ben het raten een beetje verleerd , moet weer een beetje inkomen..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...