LBG Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 (bewerkt) Als ik het zou kunnen zou ik zwaar depressief worden. Bewerkt: 26 januari 2007 door CenMan Reageren
TH3 R34P3R Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Ja, Ik kan het wel een beetje maar ik ken het niet heel goed zoals die ene in dat filmpje van dat ander topic. Ik vind best veel JumpStyle nummers leuk Reageren
Pitbull Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 ja, een klein beetje maar.....vind niet alle nummers goed, maar een paar...ik hou wel liever van rock enzo.. Reageren
XboxGta Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Ja, ik kan het. Wat moet ik er nog over zeggen Ik luister graag naar hardstyle en jumpstyle, maar niet zo zeer hardcore. Favoriete DJ's: DJ Andres DJ Böf DJ Chappie DJ Marcky DJ Massiv DJ Promo DJ Twisty Jeckyll & Hide ... Reageren
Ben007 Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Nee,Vind het niet zo mijn ding Reageren
Cenzy Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Jumpen = Dom Boem Boem Boem Boem Boem Boem Boem Boem Boem Boem Boem ==> Booooring Ik haat dat echt zo'n muziek , een domme klompendans en dan denke dat ze stoer zijn Reageren
Jericho Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Ik vind jumpstyle een beetje belachelijk, ik heb niets tegen mensen die dit beoefenen, maar ik vind het gewoon belachelijk. Het muziekgenre jumpstyle is wel goed ! Reageren
SamShine Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Jumpen = Dom Boem Boem Boem Boem Boem Boem Boem Boem Boem Boem Boem ==> Booooring Ik haat dat echt zo'n muziek , een domme klompendans en dan denke dat ze stoer zijn Kan je dat beargumenteren? Ik vind het bijvoorbeeld wel leuke muziek, de 'dans' vind ik minstens zo leuk. Het is heerlijk om op feesten of gewoon met vrienden al je frustraties eruit te jumpen. Alleen was ik gisteren in een 'discotheek' waar ze dus ook redelijk veel jumpstyle draaide, maar het was daar op de dansvloer zó druk dat je misschien 1 vierkante meter had om te 'jumpen', dat lukt dat toch ook niet? Het frustrerende is dat iedereen denkt dat ze er wat van kunnen terwijl dat niet zo is. Het is toch niet te geloven? Zelf kan ik wel jumpen, of ik het goed kan is de twee vraag. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Nou, ik heb het een enkele keer geprobeerd, waarna ik 20€ aan schade kon betalen. Het genre 'jumpstyle' is best aardig, maar ik vind het nou niet bepaald top. Reageren
.Syfes Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Ik kan het een klein beetje hoor ,de muziek vind ik soms leuk of soms saai ,het is te zien welk liedje het is Greetings SYfes Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Ja ik kan jumpen maar doe het niet op Hardstyle, maar op DJ muziek. Reageren
Drive Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 @ SamShine Jah daar heb ik ook last van ik heb vaak al blauwe plekken op mn benen gekregen Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 NEE! net zo als sommigen al zeggen: BOOM BOOM CHA CHA BOOM CHA is geen muziek! Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Dit is een vooroordeel die helaas nog veel te vaak wordt gebruikt. Jullie verwarren Jumpstyle met Hardcore. Hardcore gaat inderdaad van BOEM BOEM BOEM en Jumpstyle heeft wel degelijk een flinke beat(zodat je goed erop kan jumpen) maar er zit meestal ook een melodie in. Hetzelfde eigenlijk voor Hardstyle. Ik oefen het nu zo'n twee maandjes en mensen in mijn omgeving zeggen dat ik het al heel goed kan. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Volgensmij zijn er een heleboel hiphop luisteraars hier die zeggen dat jumpstyle/hardcore alleen maar simpele boemboem is, maar ik dacht dat de hiphop/r&b beats juist vaak ook redelijk simpel waren? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.