Jump to content

Kan je jumpen?


Drive

  

125 leden hebben gestemd

  1. 1. Kan je jumpen?

    • Ja
      57
    • Nee
      63


Recommended Posts

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    10

  • Clowntje_93

    8

  • sevaboy

    8

  • Sandra

    8

Volgensmij zijn er een heleboel hiphop luisteraars hier die zeggen dat jumpstyle/hardcore alleen maar simpele boemboem is, maar ik dacht dat de hiphop/r&b beats juist vaak ook redelijk simpel waren?

Dat valt wel mee, anders zouden rappers niet heel veel geld betalen om beats te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

NEE!

net zo als sommigen al zeggen:

BOOM BOOM CHA CHA BOOM CHA is geen muziek!

Dat is wel muziek maar daar kan je haast niet op jumpen.

Enne dat jij het niet leuk vindt betekent niet dat je kan zeggen dat het geen muziek is.

Jumpstyle is beter te doen op DJ muziek want die hebben een soort "JumpBeat".

PS: Ik luister ook R&B, Rap, HipHop ETC.

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Link to comment
Delen op andere websites

Best grappig eigenlijk, er staat een vraag kan je jumpen?

Gaan ze reageren dat ze het rare muziek vinden... :bonk:

Maar goed ik kan niet jumpen, al hoe wel ik erg respect heb voor de mensen die het kunnen. (ECHT kunnen)

Link to comment
Delen op andere websites

NEE!

net zo als sommigen al zeggen:

BOOM BOOM CHA CHA BOOM CHA is geen muziek!

Dat is wel muziek maar daar kan je haast niet op jumpen.

Enne dat jij het niet leuk vindt betekent niet dat je kan zeggen dat het geen muziek is.

Jumpstyle is beter te doen op DJ muziek want die hebben een soort "JumpBeat".

PS: Ik luister ook R&B, Rap, HipHop ETC.

Ik ook, ik vind zo'n beetje alle muziekstijlen goed. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

NEE!

Ik heb een gigantische hekel aan jumpen en jumpers (in het openbaar). Het ziet eruit als een klompendans, en de enige jumpers die ik ken zijn een stelletje mongolen. En toevallig zijn dat ook de gasten die bij ons op school de slechtste cijfers halen (waaronder die chinees waarover ik wel eens heb verteld) en die totaal geen zicht op een toekomst hebben. Heel toevallig. Ik zeg niet dat alle jumpers zo uitzichtloos zijn, maar ik vind het gewoon vreselijk triest als je ongewest opeens op school gaat jumpen. En nog erger als je wordt aangevallen als je zegt dat het stom is. In ieder geval is dat bij dit stelletje mongolen het geval. Zelf ga ik er dus nooit aan beginnen. Verder vind ik de muziek ook vreselijk, het enige wat je hoort is 'Boem! Boem! Boem! Tjekke! Tjeke! Tjekke!'. Vreselijk!

Ik ben het wel een beetje met $NeoSyp$ eens hoor...Die muziek vind ik maar niets, het ziet er lomp uit, maar bij mij in de klas zijn het geen mongolen die het doen... (Eigenlijk is het er maar ééntje die het kan en doet). Die is wel aardig hoor. Maar wat ik nu niet begrijp is dat ze daar hele middagen op hun kamer op zitten oefenen! Ik zit nu in de 3e, en in zo'n mongolische 2e klas (dat zijn wél mongolen! :@) Dat stelletje idioten heeft zich eerst echt letterlijk helemaal vol liggen zuipen met breezers (stom, stom, niet zo vééél) en daarna gingen ze met z'n allen jumpen. Alleen het zusje van een vriend van mij (die zit ook in die klas) en die kon dat niet, en ze vind breezers bah :puh: , dus ze heeft zich maar wat verveeld. Wat gaat die idioot nu doen???? LEREN JUMPEN!!! En trots dat ze is dat ze het nu kan eh! Ze vind het waarschijnlijk nog niet eens leuk, ze doet het gewoon om erbij te horen.

'Boem! Boem! Boem! Tjekke! Tjeke! Tjekke!'.
En daar gaan die benen van die gasten!! De fokking[/font] klompendans doen! BAH Ik kan niet jumpen en ik wil het ook niet kunnen...Sorry, dit is mijn mening... Geef mij maar een relaxed hiphopnummertje, mét tekst en een fatsoenlijke melodie en beat erachter...

Volgensmij zijn er een heleboel hiphop luisteraars hier die zeggen dat jumpstyle/hardcore alleen maar simpele boemboem is, maar ik dacht dat de hiphop/r&b beats juist vaak ook redelijk simpel waren?

Dat valt wel mee, anders zouden rappers niet heel veel geld betalen om beats te kopen.

En ik ben het ook met CenMan eens, Moet je maar eens naar zo'n beat luisteren. Op de achtergrond een snare drum, daarop nog eens een accenturende bass drum, daar nog een achtergrond melodie bij en dan nog de hoofdemelodie... Dát is nog een simpele beat...

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ja

ik ken de duo,trio en de gewone jump

en me favoriete dj is the only jumpdj the oh!

en psaac vs kevin.d: beat bass go

en hardcore vipes

edit: mensen wat hebben jullie tegen jumpen?? wat hebben die jumpers misdaan

en nee, als jumpers mongolen zijn dan ben ik ook een mongool en dan is me school een mongolenschool

ik hoor ook eminem,50 cent en the game graag.

Ik haat zo mensen, probeer het eens en dan mag je pas jumpers uitschelden

daarrvoor ben ik even boos! en boos zie je me bijna nooit!:D

edit: ik was ff verward met hardcore het is jumpstyle vibes-dj coone

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...