hardcore_bob Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Ik kan nu de turn!!! en mijn fav nummer is nu: DJ twisty - Jumpstyle of DJ twisty - Jump Bewerkt: 18 februari 2007 door hardcore_bob Reageren
PrI3sT Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 ja maar ik ben een echt beginner ik kan nog niet eens draaien :$ Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 lang leven nee ik wordt echt f*cking gek van jump... Ik was gister op een bruiloft en helemaal aan het eind hoor je ineens : Ierdreen klaar om te "jumpstylen??!!" WTF man ten 1e is het geen " jumpstylen" en ten 2e is het een oude vent van 50 die dat deed (met weer die standaart TV nummers)... Iemand bij de anti-jump-club ? Reageren
RobertSA Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Ik doe ook mee. Jumpen is een hype, hoop dat 't snel overwaait. Reageren
Gino99 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Ja.Ik kan het wel,maar ben geen prof.Ik vind het wel leuk,maar ook weer niet geweldig Reageren
Eros Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Waarom die bump? En hier zijn overigens ook al meer dan 20 topics over. Reageren
Koen729 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Nee, ik kan niet jumpen en ik wil het niet. Kwam ik eerst zo op school (in de pauze), staan al die kleuters te jumpen Zag er echt niet uit... en toen begonnen de leraren ook nog eens Nee, wij hebben gewoon ons eigen domme dansje bedacht in onze klas... Reageren
DJCrixus Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 een jaar geleden ofzo jumpte ik kheb er spijt van, want het suckt de muziek is wel goed zelf produce ik jumpstyle - Grtz Reageren
peter99 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 (bewerkt) NEE ergestyle of crapstyle noem ik het Ik meld me aan bij plantebak broeders, laten we een site stichten : UCJS.NOT < Uiterst Crappige Juming Snot. NOT (NOT staat voor anti) Bewerkt: 5 augustus 2007 door peter99 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Gelukkig niet , het is al erg genoeg om te zien hoe al die gekken dat staan te doen onder de les. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Gelukkig niet , het is al erg genoeg om te zien hoe al die gekken dat staan te doen onder de les. Haha inderdaad ja Reageren
K.O. Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 NEE!Ik heb een gigantische hekel aan jumpen en jumpers (in het openbaar). Het ziet eruit als een klompendans, en de enige jumpers die ik ken zijn een stelletje mongolen. En toevallig zijn dat ook de gasten die bij ons op school de slechtste cijfers halen (waaronder die chinees waarover ik wel eens heb verteld) en die totaal geen zicht op een toekomst hebben. Heel toevallig. Ik zeg niet dat alle jumpers zo uitzichtloos zijn, maar ik vind het gewoon vreselijk triest als je ongewest opeens op school gaat jumpen. En nog erger als je wordt aangevallen als je zegt dat het stom is. In ieder geval is dat bij dit stelletje mongolen het geval. Zelf ga ik er dus nooit aan beginnen. Verder vind ik de muziek ook vreselijk, het enige wat je hoort is 'Boem! Boem! Boem! Tjekke! Tjeke! Tjekke!'. Vreselijk! De post is alweer van een tijdje terug, maar ik sluit me echt helemaal bij $NeoSyp$ aan! Het is voor mongolen en is de muziek is echt takkeherrie! Reageren
Sandra Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Mijn mening: - Nee, ik kan het niet - Nee, heb het nooit gedaan - Ja, ik haat die muziek - Ja, Ik schaam me dood als vrienden van me gaan jumpen - Ja, ik hoop dat jumpen een hype is dat snel overwaait. (net zoals Second Life, Sudoku, poema op de Veluwe en Tamagotchies) - Ja, Jumpstyle s*cks Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Mijn mening: - Nee, ik kan het niet - Nee, heb het nooit gedaan - Ja, ik haat die muziek - Ja, Ik schaam me dood als vrienden van me gaan jumpen - Ja, ik hoop dat jumpen een hype is dat snel overwaait. (net zoals Second Life, Sudoku, poema op de Veluwe en Tamagotchies) - Ja, Jumpstyle s*cks Haha daar ben ik het mee eens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.