[X]die Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 (bewerkt) Mijn mening: - Nee, ik kan het niet - Nee, heb het nooit gedaan - Ja, ik haat die muziek - Ja, Ik schaam me dood als vrienden van me gaan jumpen - Ja, ik hoop dat jumpen een hype is dat snel overwaait. (net zoals Second Life, Sudoku, poema op de Veluwe en Tamagotchies) - Ja, Jumpstyle s*cks Ik ook niet ik kan jumpen en daar profiteer ik van en Ik wist niet dat er een poema op de Veluwe rond liep.. en Sudoko staat toch nog bijna op elke krant ik denk dat Jumpen nog best wel lang zou blijven bestaat Jammer voor de mensen die dat niet leuk vinden .... Zoals Sandra Groeten Sander Bewerkt: 6 augustus 2007 door [X]die Reageren
kees1991 Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Ik wist niet dat er een poema op de Veluwe rond liep.. die zijn er ook niet. ik kan niet jumpen en wil het ook niet kunnen. eerst vond ik het wel leuk maar later tog maar weer terug gegaan naar het oude vertrouwde hardcore. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 jah ik kan jummpen en ik vind het leuk Reageren
Pietje II Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Ik schiet werkelijk iedere keer weer als ik iemand of een groepje zie "jumpen" in de lach. Het ziet er gewoon zó debiel uit, werkelijk onverstelbaar. Wat is dit nu eigenlijk? Een hype, precies. Overwaaien doet 't toch wel weer. Het is namelijk een - veelal debiel - "ding" wat opeens populair wordt. En aangezien iedereen het kan, doet iedereen er graag aan mee aangezien de mens nu eenmaal (of in ieder geval een hele hoop mensen) een kuddedier is. Kan ik het? De basisstappen kan iedereen, het is namelijk de basis van de klompendans. Vat 't niet verkeerd op, maar je armen over elkaar, beetje naar achteren leunen en je benen een voor een optillen is toch echt de basis van de Russische klompendans. Of dat idiote gespring daarop geïnspireerd is weet ik niet, maar het lijkt er toch wel verdomd veel op. Je benen een voor een optillen kan ieder gezond mens, dus dat kan ik in ieder geval alvast. Verdere stappen hoef ik niet te weten, want ik kan het echt niet indelen bij een heuse dans. Ik heb eigenlijk dan ook véél meer respect voor iemand die goed de salsa, cha cha cha of rumba (drie voorbeelden van stijldans) kan dan voor iemand die ergens goed in is waar eigenlijk iedereen goed in kan zijn/is. Het "jumpstyle-geluid"? Ik noem het jumpstyle-geluid, aangezien ik het de door "jumpers" genoemde "jumpstyle-muziek" absoluut geen muziek kan noemen. Iedere debiel met een beatmixer op zijn PC kan een geluidje produceren, anderen staan er al meteen op te stampen en ze vinden het mooi. Och, zo kuddedier-achtig. Zelfs het geluid van een vork dat over een bord schraapt klinkt nog beter, in mijn opinie. Kortom: ere wie ere toekomt, maar ik kan echt niet genieten van het zogenaamde "jumpen". De muziek is vreselijk, de dans ziet er debiel uit en ieder niet-zelfrespecterend persoon is meteen op zijn teentjes getrapt als je z'n favoriete dansje in een slecht daglicht zet. Iedereen kan dansen, dus iedereen kan jumpen. Sommigen kunnen goed stijldansen, daar vallen jumpers niet onder. Nee, als het om dansen gaat houd ik me liever met stijldansen bezig dan met een beetje ordinair gestamp, want dat kan iedereen. P.S: Dat neemt niet weg dat ik op een leuk feest niet wel eens wat stamp op de vloer, maar dat is alleen voor daar bestemd dus. Het is gewoon een hype wat even zijn tijd nodig heeft om over te waaien. Reageren
spoeky Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Ik ken alleen de eerste paar pasjes van Freefall, maar echt goed kan ik het niet. Maarja dat hoeft ook niet, want ik vind jumpen niks aan. Ik had dat stukje geleerd, toen we met school een week in Duitsland waren. Dat is trouwens ook de eerste en laatste keer dat ik gejumpt hebt. Jumpmuziek zelf gaat nog wel, maar het is zeker niet mijn stijl. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 jumpen kan ik , maar ik doe het verder niet .. Jumpen is niks meer.. Reageren
Limbolander Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 ik kan jumpen ik deed het toen het nog niet zo in de ''mode'' was bij die godvergeten graf 8 tot 12 jarigen. ik luisterde toen ook jumpstyle maar meestal hardstyle en die rotkinderen van tegenwoordig kunnen geeneens jumpen doen hun beentjes beetje naar voren een beetje springen, snappen geeneens dat je moet kicken, lol ik luister nu voornamelijk hardcore. Reageren
Ninoke Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 ik kan jumpenik deed het toen het nog niet zo in de ''mode'' was bij die godvergeten graf 8 tot 12 jarigen. ik luisterde toen ook jumpstyle maar meestal hardstyle en die rotkinderen van tegenwoordig kunnen geeneens jumpen doen hun beentjes beetje naar voren een beetje springen, snappen geeneens dat je moet kicken, lol ik luister nu voornamelijk hardcore. @Hierboven:Dit is mijn mening over hardcore:De meeste zijn verrekte aanstellers die het luisteren in hun autootje met de raam open en dan hardcore jemig wat een noobs Maar dat is natuurlijk mijn mening Nu wat meer ontopic:Ik kan een beetje jumpen maar ik vind er niks aan ook jumpstyle techno en die shit vind ik maar niks ik vetrouw nog steeds op rock,hard rock en metal Greetz Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Ik snap niet waarom mensen denken dat jumpen zo simpel is dat je ff makkelijk leert. Nou, doe dit maar eens na. Het is echt moeilijker dan jullie denken maar zoals gewoonlijk oordelen mensen te snel. Reageren
Sandra Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Nou, doe dit maar eens na. Haha, zeker speelkwartier in het gekkenhuis ofzo? Omg, wat erg Alleen die naam al: "Empel Stamp Squad" Ik vind het er heel erg debiel uitzien HAha Tis maar een mening hoor Bewerkt: 7 augustus 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Limbolander Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 ik kan jumpenik deed het toen het nog niet zo in de ''mode'' was bij die godvergeten graf 8 tot 12 jarigen. ik luisterde toen ook jumpstyle maar meestal hardstyle en die rotkinderen van tegenwoordig kunnen geeneens jumpen doen hun beentjes beetje naar voren een beetje springen, snappen geeneens dat je moet kicken, lol ik luister nu voornamelijk hardcore. @Hierboven:Dit is mijn mening over hardcore:De meeste zijn verrekte aanstellers die het luisteren in hun autootje met de raam open en dan hardcore jemig wat een noobs Maar dat is natuurlijk mijn mening Nu wat meer ontopic:Ik kan een beetje jumpen maar ik vind er niks aan ook jumpstyle techno en die shit vind ik maar niks ik vetrouw nog steeds op rock,hard rock en metal Greetz zon mongolen hebben wij hier niet in de buurt ja luister jij maar lekker die graftakken muziek van je is niks beters dan hardcore. Ik snap niet waarom mensen denken dat jumpen zo simpel is dat je ff makkelijk leert. Nou, doe dit maar eens na. Het is echt moeilijker dan jullie denken maar zoals gewoonlijk oordelen mensen te snel. achja tis dat je 13 bent anders had ik gedacht dat je wel beter wist.. >>> Door NandroDavids: Gebuik in het vervolg even de Bewerk-knop en laat dubbelposten achterwege. Daarnaast zou het fijn zijn als je een wat vriendelijkere toon aanslaat...<<< Reageren
Pietje II Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Nou, doe dit maar eens na. Ik heb ook nooit ontkend dat eventuele oefening in de verdere ingewikkeldere bewegingen (in welke mate ook) in het "jumpen" waarschijnlijk wel vereist is, maar de basis kan iedereen, wat neerkomt op een beetje swingen (oké, een heel andere vorm dan, maar goed), en dat kan iedereen. Maar met Sandra... Haha, zeker speelkwartier in het gekkenhuis ofzo? Omg, wat erg Alleen die naam al: "Empel Stamp Squad" Ik vind het er heel erg debiel uitzien HAha Tis maar een mening hoor ...ben ik het toch wel volledig eens. Het ziet er werkelijk niet uit, ik heb echt dubbel gelegen tijdens het bekijken van die video. Dat tweede jongetje, het leek er net op dat 'ie in een veld bezaaid met bananenschillen stond te proberen overeind te blijven. Echt hoor, ere wie ere toekomt, maar ik kan voor mensen die deze bewegingen beoefenen echt geen respect tonen. Bewerkt: 7 augustus 2007 door Pietje II Reageren
Eros Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Ja ik kan jumpen, en ik doe dat enkel in discotheken. De mensen die in het openbaar jumpen zijn allemaal debielen die het jumpen in slechte daglicht zetten. Ik geef al de haters hier dan ook 100% gelijk. En ik word zelf ook zot van al die filmpjes op het internet, van kindjes die zelfs nog nergens binnen mogen. Bewerkt: 7 augustus 2007 door Eros Reageren
TomHagen Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 zucht al dat geklaag over jumpen, dan kan je ook een topic maken over kinderen die in de speeltuin spelen en daar voer gaan klagen, tis toch gewoon dat kinderen van rond de 12 ook wat te doen hebben. trouwens, de jump-style re-mixen zijn wel leuk zoals Jumping in the moonlight Reageren
Limbolander Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 @ nandro die vooroordelen van hem slaan ook nergens op met zn gastjes die in de auto rijden raam open en dan hardcore, nog nooit gezien hoor t zijn meestal die wannabe 'gangsta nigga''s die denken dat ze geemmigreerd van US, New york komen en daar drugsdealertje waren. en hier ruig lopen te doen met hun 50cent wangsta muziek. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.