.Syfes Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Ik zit met een probleem ,ik verveel me gewoon dood zouden jullie een game weten dat niet veel bestand inneemt maar toch leuk is. Greetings Syfes. Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 (bewerkt) Enemy Territory: Return To Castle Wolfenstein is wel een leuk spel. Het neemt niet veel ruimte in en je kan online tegen elkaar spelen. Voor een gratis en klein spel vind ik deze echt geweldig. Trackmania Nations is ook wel leuk en neemt ook niet veel ruimte in. Als je de downloads wil, moet je gewoon even met google zoeken. Bewerkt: 24 januari 2007 door Insanity Prawn Boy Reageren
gammie_ Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Neem eens een kijkje in het topic: Het Grote Gratis-Download Topic.. Daar staan leuke gratis games ''Trail'' versions en ''Full'' versions. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Zoek op msn iemand die zich net zo erg verveelt en ga een potje pokeren of mijnenveger doen. dat doe ik best vaak en t is ook nog goed voor sociale contacten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.