VforV Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Mijn PC draait Windows XP Home. En de 'gezins PC' draait op Windows 2000 Professional. Reageren
tomosbb Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 (bewerkt) mijn pc beneeden draait om windows vista ultimate rc2 maar als die oficeel uitkomt doen die probeer vercies het niet meer Dus dan ga ik weer over op windows xp home de enigste die ik legaal heb:P en boven draait mn pc op profesional en home edition maar profesional haal ik er binnekort af omdat ik daar geen updates meer van krijg omdat i iligaal is volgens microsoft terwijl ik hem kreeg bij mn pc:S mischien te vaak geinstaleerd:P Bewerkt: 24 januari 2007 door tomosbb Reageren
Tunix Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Ik heb een oude PC op mijn kamer zonder internet, maar toevallig wél met Windows 98' . Op de gezins-PC heb ik Windows 2000 Professional. Ook een oudje dus . Als ik een nieuwe PC koop, neem ik een Mac. De 'look' van Mac staat me meer aan. Reageren
Jericho Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Ik heb windows xp home edition zoals de meeste hier denk ik ik zou graag windows vista (ultimate) willen maar dat kan mijn computer niet draaien Reageren
Thabit Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Windows XP Professional. Past ook bij deze professionele jongen Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Ik heb Windows XP Media Center Edition. En ik heb een beetje de stijl van Vista erin gezet, zodat het nu lekker Vista-achtig is. Leuke geluidjes vooral! Reageren
Ewoud Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Tower thuis: Windows XP media center Laptop: Van home naar profesional geupgrade. En als Vista uitkomt hou ik gewoon XP pro ondanks dat ik hem wel gratis zou kunnen krijgen. Reageren
Jorair Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Ik heb de Windows xp professional edition, maar op onze gezins computer hebben we de home edition. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Windows Vista Business Reageren
weci Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Windows XP Home Edition. Die gebruik ik. Reageren
Wrieh Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Waarom staat 3.11 erniettusen Die heb ik op mijn oude computer staan. op deze computer heb ik windows xp pro staan. Reageren
Matiscus Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Ik draai al een tijdje Windows Vista Home Premium Edition. Ik ben er zeer content van. Ik zou niet meer terug willen naar XP. Voor de geintresseerden, hier kan je wat screenshots zien van Windows Vista Home Premium. Reageren
VforV Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Ik draai al een tijdje Windows Vista Home Premium Edition. Ik ben er zeer content van. Ik zou niet meer terug willen naar XP. Voor de geintresseerden, hier kan je wat screenshots zien van Windows Vista Home Premium.Heb je hem gekocht? Ik heb hem zien staan in de Fnac en vind het nogal prijzig. Of kan je ook (gratis) upgraden van XP naar Vista? Hierbij baseer ik me op deze screen. Reageren
-R-R- Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Ik heb nu Windows XP Professional Edition (Service Pack 2). 't Werkt en daarom zal ik het komende half jaar zeker niet veranderen. Reageren
Goliat Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) Ik draai momenteel gewoon Windows XP Home Edition, daar ben ik tevreden mee. Vista is nu niet nodig en de komende jaren zeker ook niet. Vista biedt eigenlijk behalve het design en wat verbeterde beveiliging niets nieuws wat het aanschaffen nu nog overbodig maakt. Ik snap ook niet waarom mensen Vista kopen.. Microsoft komt met een nieuwe titel en hup iedereen rent naar de winkel.. Edit: Ik bedenk met plotseling dat ik ook nog een laptop heb liggen met Windows 3.11 Bewerkt: 31 januari 2007 door Goliat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.