Jump to content

Wat is je besturingssysteem?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik draai MCE

De redenen zijn:

Alle nieuwe hardware is compatible

Er zijn nog geen programma's die alleen op vista kunnen

Het werkt perfect

Zo goed is vista nou ook weer niet

Ten slotte: Er is nog géén enkele game op de markt die alleen voor vista is.

Ik weet dat dit ooit gaat veranderen, maar dan nog. Vista is me te duur om nu al te kopen. Ik wacht liever tot de kinderziektes eruit komen.

Over andere os'en.

Ik draai Windows 3.1 (oké, is oud ja), 95 (2 stuks, 486 en P1), NT (m'n server: PII 500 Mhz, ik weet het), 98SE (2 stuks, PII en PIII) , 2000Pro (PIII), XP Home (PIII), XP Pro (Laptop: Intel Core Duo), XP MCE (Athlon 64 X2 4200), Suse Linux (same as before) en Mac OS X (macbook)

• Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ifc3

6

• Thundercover

3

• Schno009

2

• Insanity Prawn Boy

2

Geplaatst: (bewerkt)
MS^_^

Alle windows versies in de poll zetten, maar voor de rest niets.

Waar zijn alle Linux/Unix/Mac/Palm/DOS(lol?) versies?

Ik gebruik nu windows xp professional, alhoewel ik binnenkort ook nog Linux installeer.

Vista download ik wel eens, maar ga ik zeker niet installeren :)

Wat heb je eraan als je alleen Vista downloadt (wat al illegaal is), maar het dan niet eens installeert? Bedoel je dat je het zeker niet gaat kopen? En wat wil je dan eigenlijk doen als straks sommige games alleen op Vista werken?

@ schno009: waar staat MCE precies voor?

@ hieronder: natuurlijk! Hoe ik dat kon vergeten? :muur:

Bewerkt: door Thundercover
  • 1 maand later...
Geplaatst:
Als ik Duo Core heb neem ik pro, dan koop ik pro samen met me broer want hij heeft wel Duo Core.

jmmr dat pro zo duur is...

Volgens mij is het: ¨Dual Core¨ (Processor met 2 kernen) of ¨Intel Core 2 Duo¨ (Een model Intel Processor, heb zelf de E6400)

Ik heb de volgende besturingssystemen op mijn pc (op volgorde van gebruik veel-weinig)

- Sabayon (linux)

- MS Windows XP Professional

- MS Windows Vista ultimate RC2

Sabayon vreet minder geheugen dan windows vista en is veiliger en voor gamen gebruik ik windows xp.

Geplaatst:

Ik heb op mijn computer XPP (XP professional). Op de computer van mijn ouders ook XXP. Die van mijn vader 98, mijn zus 98, ik nog een computer met 98 en nog twee computers met 95. :engel: Gebruik alleen mijn XPP omdat die het beste is, en vista dat komt over 1 jaartje ofzo bij mij. Als ik een nieuwe computer heb :eten:

Geplaatst:

Ik had eerst op mijn vorige computer Windows XP Home Edition ingevuld, maar nu heb ik Vista Home Premium.

Geplaatst:
Ik heb op mijn computer XPP (XP professional). Op de computer van mijn ouders ook XXP. Die van mijn vader 98, mijn zus 98, ik nog een computer met 98 en nog twee computers met 95. :engel: Gebruik alleen mijn XPP omdat die het beste is, en vista dat komt over 1 jaartje ofzo bij mij. Als ik een nieuwe computer heb :eten:

Leuk al die Windows gebruikers hierzo... dan is dit mischien iets voor je oude pc om te proberen (Mijn desktop)

Geplaatst:
Ik heb sinds vorige week windows Vista, en ben er ook erg blij mee! :bier:

M.V.G,

-Virus.

Ik heb Sinds vandaag Sabayon 3.3 x86_64, zonder al die problemen die MS Windows Vissoep met 64 bit heeft!

Windows vista heeft certfied drivers nodig, terwijl Sabayon die al ingebouwd heeft en ze werken goed en er zijn voor Sabayon ook veel meer 64bit programma' s.

Geplaatst:

2 compies:

Op de eerste staat:

- Windows XP Home Edition

- SUSE Linux 10.2

Op de tweede staat:

- Knoppix

- Linspire

:clown:

Geplaatst:
Ik heb ze allemaal :D verder heb ik nog SuSE, Kubuntu, en MAC OS X

Ook Sabayon?

Wat is dat? volgens mij een officiele...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...