The GamerII Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Ik heb nu gewoon een normale Packard Bell PC, maar ik wil graag een Apple Laptop.. Weet iemand hoeveel zoiets kost en de goedkoopste prijs
EXIT Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 kun je goed game? koop een berg zakken chips en win er een op www.win5laptops.nl teminste als je goed kunt game
The GamerII Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Ja, dat had ik al gezien alleen dat zal me nooit lukken, ik ben namelijk niet zo'n chips-vreterd
Schno009 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Ik koop verdomme elke dag een zakje chips op school, voer de code in en speel de game, zijn er weer van die NERDS die er de GANZE dag achter zitten om dat spel te spelen, dan is er voor mij de lol snel af, zeker als het zo'n saai spel is! Daarom klik ik altijd op niet spelen, toch winnen.
Mirrrr Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Ik heb even voor je gezocht op onze goede vriend google klik hier Voor prijzen van Apple Notebooks. Wil je wel erbij vertellen dat ik ook een Macbook heb voor school en dat het echt waanzinnig lekker werkt dus het is het geld wel waard.
The GamerII Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Inderdaad, mijn vriend heeft er ook 1 en hij is gewoon te top Ik vind hem mooi, handig en de prijs valt nog mee Dat zullen pappie en mammie weer leuk vinden, dat ik weer om iets nieuws ga drammen
Jarno Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ik verkoop een Apple MacBook. Die ik heb gewonnen met die Win5Laptops actie.
Twenty Eyes Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 (bewerkt) Voor hoeveel wil je hem verkopen ? Nee, grapje. Ik heb nog geen geld genoeg voor een apple notebook, want ik heb net een xbox360 aangeschaft. Je hebt zeker wel veel chips zitten eten, of niet soms? Of heb je gewoon heel vaak dat spel met de appels gedaan . Bewerkt: 8 februari 2007 door Twenty Eyes
Grove St. Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ik verkoop een Apple MacBook. Die ik heb gewonnen met die Win5Laptops actie. Ga je hem nu weer verkopen.. Voor hoeveel?
The GamerII Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Ik verkoop een Apple MacBook. Die ik heb gewonnen met die Win5Laptops actie. Als het onder de officiële prijs is van Apple MacBooks, dan wil ik hem graag kopen
chopperboy Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 voor hoeveel is hij dan, want ik heb interesse
NandroDavids Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Het is hier geen handelsplaats, dus laten we maar stoppen met het vragen naar de vraagprijs van Jarno's Apple MacBook. Vraag het hem maar op MSN, via e-mail of op een andere manier, maar niet via het Forum. Bovendien heeft Mirrrr al een link gegeven naar een goede site waarop de prijs van een Apple MacBook te vinden is: *KLIK*. De vraag van de topicstarter is hiermee beantwoord en om verdere handelsposts te voorkomen sluit ik dit topic
Recommended Posts