Jump to content

Missies verdwijnen?


HeadBangMachine

Recommended Posts

Ben nu gekomen tot cutting the grass. Maar ben vergeten om de missies van Marty Chonks te doen.

Nu blijkt dat ik geen telefoon meer krijg bij de payphone vlak bij joeys.

Kan ik deze missies nog doen of moet ik overnieuw beginnen?

Of kan ik deze missies gewoon overslaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Die missies van Marty Chonks verdwijnen niet. Deze missies kun je het beste doen na de missies van Joey. Dan rinkelt de telefoon het vaakst. Als je deze missies niet doet, dan wordt het knap lastig om deze missies te doen. De telefoon rinkelt dan minder vaak. Als je ben vergeten om deze missies te doen, is de kans het grootst dat de telefoon in de avond rinkelt. De missies van Marty Chonks tellen mee voor de 100%. Je kunt op deze Checklist van Wikigta zien dat de missies van Marty Chonks voor de 100% meetellen. Je hoeft niet overnieuw te beginnen. Je kunt gewoon verder waarmee je bezig was in GTA III. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als je voor de 100% gaat heb ik nog een goede tip voor je; pas op voor de Purple Nine glitch. Hier zijn al veel topics over aangemaakt, klik hier voor een voorbeeld. Dit is een glitch die zorgt dat je het spel niet meer 100% kan voltooien, dus zorg dat je dit vermijdt. Dit is natuurlijk alleen als je de 100% gaat halen, als je alleen de storyline doet en af en toe eens wat zijmissies zul je hier totaal geen problemen mee hebben. Veel plezier met GTA III!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...