Jump to content

IPB v2.2.1 en Joomla

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een legale versie van Invision Power Board. Nu wil ik ook Joomla installeren en wil graag weten of er een module bestaat die ervoor zorgt dat als je je registreert op het Joomla systeem (of IPB) dat je dan op het andere systeem ook automatisch geregistreerd wordt.

Ik heb het op de Joomla en IPB forums gevraagd, maar daar wisten ze niks. Misschien weet iemand hier een oplossing?

Bewerkt: door ®øß
Geplaatst:
Heb geen verstand van php ofzo maar je kunt bij de joomla login toch de databases van IPB gebruiken?

Nee, dat zou niet werken omdat de structuur waarschijnlijk helemaal anders is. Wat wel mogelijk is is om beide systemen te modden. Laat als je je bij Joomla registreert ook een row in de IPB db zetten en het zelfde bij IPB. En ook als je je passwoord of andere gegevens wijzigt bij beide systemen een update query voor het andere systeem.

Maar dat zal je geheel zelf mogen gaan maken tenzij je iemand op IPB forum of Joomla forum vind die dat voor je wil maken en het wil publiceren als mod ;)

Geplaatst:

Ik heb het geprobeerd met IP.Converge, maar zonder resultaat.

Voorlopig mag dit topic dicht, aangezien ik een ander idee in gedachte heb.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...