W3sl3y Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 (bewerkt) Hallo gtaforum verslaafden Ik zal wel niet meer posten maar hier kan ik niet onderuit. Na een maand of 3/4 kwam ik op het idee om weer eens San Andreas te spelen. No Problemo dacht ik... maar toen ik het spel op wou starten gaf mijn beeldscherm (JA BEELDSCHERM) de fout INPUT NOT SUPPORTED, wat betekent dat die de resolutie niet aan kan. Kan iemand mij vertellen welk config bestandje ik moet hebben om het handmatig aantepassen? Dankjulliewel, Weeeeesssssssssjeeeeeeeeeeeee Bewerkt: 24 januari 2007 door W3sl3y Reageren
Velaro Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Hallo gtaforum verslaafden Ik zal wel niet meer posten maar hier kan ik niet onderuit. Na een maand of 3/4 kwam ik op het idee om weer eens San Andreas te spelen. No Problemo dacht ik... maar toen ik het spel op wou starten gaf mijn beeldscherm (JA BEELDSCHERM) de fout INPUT NOT SUPPORTED, wat betekent dat die de resolutie niet aan kan. Kan iemand mij vertellen welk config bestandje ik moet hebben om het handmatig aantepassen? Dankjulliewel, Weeeeesssssssssjeeeeeeeeeeeee Ga naar je San Andreas User Files map, verwijder daar het bestandje GTA_SA.set. 'k Denk dat het zo wel zal lukken, maar dit is alleen de oplossing als SA er nog opstond, en je het niet opnieuw hebt geinstalleerd.. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Oke verholpen! Dankjewel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.