Jump to content

Mijn sigs topic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi dit is en topic waar ik al mijn nieuwe sigs ga plaatsen

Dit zijn de nieuwste:

untitled12hq.png

geenidee6cq.png

nogeenwerkje3ay.png

ennog19ak.png

glimmy4ws.png

Wil je ze wel allemaal raten?

Tips en hints zijn ook welkom en als ik er 1 voor jou moet maken pm maar even maar ga het niet zelf doen.

Bewerkt: door Rs-modder
Geplaatst:

Best wel mooi, maar over die met de tekst: de tekst past niet bij het achtergrondje. Probeer eens een chinees/japans font van www.dafont.com

Geplaatst:

Volgensmij ben je net begonnen met Photoshop. Het zijn eigenlijk allemaal backgrounden, met wat andere kleuren en leuke effecten. Het valt me op dat je goed met de kleuren omgaat, maar probeer er nu eens een render bij te doen. Bij de bovenste vind ik de kleur van het font wel goed, maar het font zelf vind ik slecht en wat effecten zouden ook leuk zijn. Ik denk dat je er goed aan doet om wat tutorials te volgen over renders en brushes, want die ontbreken. Dit zorgt voor wat variatie, zoals het er nu uit ziet lijkt alles op elkaar. Hopelijk kan je hier wat mee, en als het je eerste sig's zijn vind ik ze nogmaals niet slecht.

65%

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...