RS-modder Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 (bewerkt) Hoi dit is en topic waar ik al mijn nieuwe sigs ga plaatsen Dit zijn de nieuwste: Wil je ze wel allemaal raten? Tips en hints zijn ook welkom en als ik er 1 voor jou moet maken pm maar even maar ga het niet zelf doen. Bewerkt: 25 januari 2007 door Rs-modder Reageren
Koen729 Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Best wel mooi, maar over die met de tekst: de tekst past niet bij het achtergrondje. Probeer eens een chinees/japans font van www.dafont.com Reageren
RS-modder Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Hoi ik heb er nog 1 gemaakt ik zal ff mijn eerste post editen. Reageren
M4X Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Volgensmij ben je net begonnen met Photoshop. Het zijn eigenlijk allemaal backgrounden, met wat andere kleuren en leuke effecten. Het valt me op dat je goed met de kleuren omgaat, maar probeer er nu eens een render bij te doen. Bij de bovenste vind ik de kleur van het font wel goed, maar het font zelf vind ik slecht en wat effecten zouden ook leuk zijn. Ik denk dat je er goed aan doet om wat tutorials te volgen over renders en brushes, want die ontbreken. Dit zorgt voor wat variatie, zoals het er nu uit ziet lijkt alles op elkaar. Hopelijk kan je hier wat mee, en als het je eerste sig's zijn vind ik ze nogmaals niet slecht. 65% Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.