De Gta Master Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 In palamino crek by een strand stijger staat een rolstoel kan je niet gebruiken maar wel grappig
gtamaster Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 ja die had ik ook al gezien maar jammer dat je hem niet kunt gebruiken ik heb hem daarna in de fik gezet maar gebeurde niks mee
juul Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 ja die had ik ook al gezien maar jammer dat je hem niet kunt gebruiken ik heb hem daarna in de fik gezet maar gebeurde niks mee je kan ernietsmedoen ( verschuiven )
kardito Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 ze zeiden eerst dat er gezien die rolstoel daarzo misschien een lijk in het water zou liggen.. of dit waar is weet ik niet.. denk t niet eigenlijk
Sasuke Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Was dat niet die rolstoel van ene Johnny ofzo in die vleesfabriek, die doodging doordat hij CJ zag ?
Pete-R Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Zou kunnen hoe heet die missie?
Sasuke Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Kweet niet.. Maar het is met Kent Rosenberg, dat je hem moet sturen naar een ''meat-factory'' in LV.. Daar ziet volgens mij de gehete ''Johnny'' CJ en valt hij gewoon neer, vervolgens komen er allemaal gasten de fabriek binnen dringen.. Mensen met molotov-cocktails, kettingzagen etc.. ( zie je ook stukje in die trailer#2 )
Redbullcola Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 bedoel je dat die rolstoel van die gast die de meat factory owned?
Daan.g Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 je moet er eens zon plak bom op gooien en hij kan vliegen hahahaahhaa
Autodiefje Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Ik heb hem ook al gezien lang voor die missie met die meat-factory. Dus het is niet die van Johny. In het water ligt ook geen lijk. Ik was gaan kijken en vond alleen een oyster :lol:
Pablo Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 in chinatown (waar je met wuzi die missie heb gedaan waar die tegen die muur aanliep) daar staan allemaal winkelwagentjes, kan je ook niks mee, alleen verschuiven. even verder staan stuk of 5/6 kraampjes met chinezen , als je voor dat kraampje in het rondje gaat staan eet cj wat, en gaat je sex apeal omhoog B)
easter egg Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 er liggen ook van die blikken in om iets in dat meertje te doden ik denk dat daar het zeemonster is maar op een bepaalde dag en tijdstip mischien is die man wel opgegeten die in de roelstoel zat. :blink:
-Richard- Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Geplaatst: 23 november 2004 Moet er dan ergens een zeemonster in het spel zitten? :huh: Of is dit verzonnen :unsure: ?
Recommended Posts