lunatic_gamer Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 asl je in die rostol kan kan je ook met een fiets grinde en heb je ook skateboarden maar het kan niet jammer
Jozz Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Geplaatst: 25 juli 2005 In palamino crek by een strand stijger staat een rolstoel kan je niet gebruiken maar wel grappig op zon engelse site staat er dat daar als het regend op zaterdag of op woensdag,die killer daar moet zitten(zal wel niet bestaan die killer)
Dri3s Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Geplaatst: 25 juli 2005 In palamino crek by een strand stijger staat een rolstoel kan je niet gebruiken maar wel grappig op zon engelse site staat er dat daar als het regend op zaterdag of op woensdag,die killer daar moet zitten(zal wel niet bestaan die killer) Waarom zeg je het dan?
Silverwing Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Geplaatst: 25 juli 2005 Ik ben ook al eens gaan kijken naar die rolstoel, ik zag ook geen killer of iets dergelijks. Volgens mij is er gewoon niets speciaals aan aan die rolstoel. Al schiet je er met een Bazooka op, het blijft gewoon staan.
s.e.v.a.n. Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Ik zou vissen, kwallen en dat soort dingen niet een zeemonster noemen Het zal wel niet waar zijn denk ik
GTA Fanaat Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Het is wel jammer dat je niet met die rolstoel kan anders had je hem mooi op kunnen tunnen (Of hoe je dat ook schrijft) Met Nitro enz der onder
.Levi. Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 De rolstoel is niet te bewegen er ligt ook geen dooie lijk in het water vlakbij de steiger. Er is ook geen zeemonster in het water anders zou hier allang screens van zijn. Het gaat hier eigenlijk nergens over, mensen die volgens hun, hem in het water gekregen hebben, wat helemaal niet kan. Ook hier zou anders allang wel een screen van te zien zijn. [Topic Closed: Niet eens Pm met een goeie reden!]
Recommended Posts