Jump to content

Rolstoel :D


De Gta Master

Recommended Posts

  • 4 maanden later...
  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • THUNDER

    4

  • Sasuke

    3

  • Pete-R

    2

  • Spacecraft

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

In palamino crek by een strand stijger staat een rolstoel :puh: kan je niet gebruiken maar wel grappig :puh:

op zon engelse site staat er dat daar als het regend op zaterdag of op woensdag,die killer daar moet zitten(zal wel niet bestaan die killer)

Link to comment
Delen op andere websites

In palamino crek by een strand stijger staat een rolstoel :puh: kan je niet gebruiken maar wel grappig :puh:

op zon engelse site staat er dat daar als het regend op zaterdag of op woensdag,die killer daar moet zitten(zal wel niet bestaan die killer)

Waarom zeg je het dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook al eens gaan kijken naar die rolstoel, ik zag ook geen killer of iets dergelijks. Volgens mij is er gewoon niets speciaals aan aan die rolstoel. Al schiet je er met een Bazooka op, het blijft gewoon staan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

De rolstoel is niet te bewegen er ligt ook geen dooie lijk in het water vlakbij de steiger. Er is ook geen zeemonster in het water anders zou hier allang screens van zijn.

Het gaat hier eigenlijk nergens over, mensen die volgens hun, hem in het water gekregen hebben, wat helemaal niet kan. Ook hier zou anders allang wel een screen van te zien zijn.

[Topic Closed: Niet eens Pm met een goeie reden!]

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...