-eend- Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 hoe kan je undertitle bij de film zetten? nu weet niemand waar t over gaat.. je ziet alleen de scene's.. ik heb in een paar filmpjes van The Movies undertitle's gezien.. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Bedoel je dat je een subtitles voor je film wilt downloaden? Want echt duidelijk ben je niet... Maarja, waarschijnlijk is het wel voor subtitles dus geef ik even een uitlegje. Ga naar goede site's waar je veel subtitles vind. Ik heb even wat goede site's voor jou gezocht : http://www.subtitlesnl.com/ , http://www.subtitles-divx.net/ en http://subtitles.images.o2.cz/ . Zoek anders zelf eens verder op Google . Om films met subtitles af te spelen gebruik je best 'BSplayer', dat is een programma waarbij je films en ondertitels kunt afspelen (ook nog muziek en alles hoor). Je kan dit programma hier gratis downloaden : BSplayer.org. Als je dit programma hebt gedownload dan open je je film in dat programma. Zet hem op stop. Ga nu naar 'Video' en dan het eerste vlakje, daar klik je op . Zoek nu naar je ondertitels en open ze, begin de film en er zijn ondertitels. Hier toch maar even een screentje ter verduidelijking. Hier kun je je ondertitels afspelen Hopelijk lukt het! Reageren
-eend- Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 The Movies is een spel hoor.. maar ik heb bij sommige filmpjes ervan gezien op internet dat er ondertiteling onder stont... en ik weet niet hoe ik dat kan doen Reageren
Rullez Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Ik denk dat niet dat dit kan, Volgens mij word dit er later bij gezet met Windows MovieMaker. Reageren
-eend- Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 dat kan, maar mijn zus had eerst op een knop gedrukt en toen kwam er een balk met ondertiteling.. maar ze wist niet welke ze had ingedrukt Reageren
Rullez Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Zit er in een Menu ofzo geen Subtitles instelling. Zo niet dan word het weer eens lekker op alle knopje drukken. Reageren
The GamerII Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Ik begrijp je vraag niet echt. Wat wil je eigenlijk? Je kan ook gewoon een filmpje in Windows Movie Maker zetten. En dan zelf wat ondertiteling maken en eronder plakken Reageren
Rullez Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 The Movies is een game waar ej movies in hets pel maak, En in het spel wil hij er graag al ondertiteling bij. Reageren
The GamerII Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 (bewerkt) oké, daar weet ik niks van af.. dus kan ik je helaas niet helpen >>> Door Jowx: Post dan gewoon niet, hiermee help je de topicstarter niet en dit zien we gewoon als spam.. <<< Bewerkt: 25 januari 2007 door Jowx Reageren
-eend- Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 oké, daar weet ik niks van af.. dus kan ik je helaas niet helpen waarom reageer je dan >>> Door Jowx: Het heeft geen zin om op dat soort berichten te reageren, een pb naar een moderator om dit soort berichten te melden is beter en stellen we meer op prijs. <<< Reageren
Jericho Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Het kan wel ik heb The Movies ook, je moet ergens bij movie maker (in The Movies he, niet windows moviemaker) geavanceerde opties ofzo kiezen, maar ik weet niet juist waar dat staat Bewerkt: 28 januari 2007 door Jericho Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.