White Gold Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Hey, ik dacht dat het wel interresant zou zijn om te gaan discusseren over de "mogelijke" nieuwe skills in GTA IV. Met GTA SA kreeg je een hoop nieuwe skills. En dat vond ik echt zo gaaf. Dus hoop ik dat er een hele hoop nieuwe komen. Bijvoorbeeld: Basejump skill. Minigames skill. (minigames die je kan starten in winkels) Economic skill. ( met handelen enzo, denk maar aan de vcs empire building) En meer kon ik even niet verzinnen. Reageren
Boris H. Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Walking skill--->Hoe meer je loopt hoe meer loop/spring/vecht kunstjes je kan. Bad lanquage skill---> hoe meer negatieve reacties je op mensen geeft hoe meer scheldwoorden je hoofdpersoon leert. Verder weet ik niks meer. Boris H. Reageren
Bv202 Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Een swimming en running skill. Hoe hoger hij is, hoe sneller je kan lopen en hoe sneller je kan zwemmen. Dit zou ook leuk zijn voor fietsen. Reageren
Koen729 Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Silence Skill --> Hoe zachtjes je kan sluipen Charming --> Hoe 'charmeerender' je bent Reageren
Twankala Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 good skill, als je aardig bent en haast niemand vermoord krijg je dit erbij, alleen als je daarna weer mensen gaat afknallen gaat dit er natuurlijk gelijk weer af Reageren
peter99 Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 explosivs skill , dat als je heel veel opblaast dat het er dan bij komt sing skill , dat de hoofdpersoon ook kan zingen , wat cj zingt slaat nergens op Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 gaming skill ==> voor de videospelletjes eat skill ==> hoe meer je eet, hoe beter je eet en dat je meer kan eten telephone skill ==> hoe meer je belt hoe ''beter'' je belt Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Zo min mogelijk skills. Ik haat ze! Ze moeten ze er gewoon niet instoppen. Als ik GTA speel, wil ik niet steeds hoeven eten, leren vechten, etc. Reageren
Pitbull Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Silence Skill --> Hoe zachtjes je kan sluipen people skill --> hoe beter je met andere mensen kan omgaan, en hoe liever ze tegen je praten Reageren
Bv202 Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Jullie sommen hier een hele boel skills op, maar ik zou het echt niet leuk vinden als er bijvoorbeeld een "telephone skill" komt. Dat hoort gewoon niet bij GTA vind ik. Reageren
BigM Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Hmm dat is een goeie even na denken . Eerst dacht ik aan een driving skill . Zodat je onderweg de game steeds beter gaat rijden . Maar toen dacht ik nee want anders rij je dalijk in het begin ineens heel 'vreemd'. Daarna zat ik te denken aan een imago skin . Bv dat je begint met worden van hoi . En eindigt Met : Yoo0w Bitch .Dus die laatste lijkt mij wel grappig . Maar ik vind het wel grappig hoever jullie fantasie gaat voor de volgende gta Reageren
White Gold Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Jullie sommen hier een hele boel skills op, maar ik zou het echt niet leuk vinden als er bijvoorbeeld een "telephone skill" komt.Dat hoort gewoon niet bij GTA vind ik. Daar gaat het niet om . Het is leuk om je fantasie hier te uiten. Je vind de gekste dingen en dat is "LOL". Maar leuk zou het niet zijn jah.. maar laat dat de pret van dit topic niet bederven . Reageren
Boris H. Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Maar een driving skill en een swimming skill e.d. zit al in GTA SA. Verzin du wel nieuwe skills en niet uit GTA SA. gratz Boris H. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Een weapon skill voor alle wapens dit keer , ook melee en heavy artillery. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 (bewerkt) Dat lijkt me niet echt realistisch, want in beide handen een Minigun vasthouden is gewoonweg onmogelijk. Daarnaast hadden alle wapens in GTA: San Andreas al skills, alleen kon je slechts bij enkele er 2 hanteren bij 'Hitman' level. Bewerkt: 26 januari 2007 door Silent Thunder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.