Jump to content

Nieuwe Skills!

Recommended Posts

Geplaatst:

Stealth Skill: Hoe goed je bent in stealthkills met een mes. (zoals de missie bij sa Madd Dog's Rhymes)

Fight Skill: Als je veel vecht zal je fight skill stijgen, hoe meer fight skill hoe meer damage

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Boris H.

2

• White Gold

2

• Bv202

2

• Jericho

2

Geplaatst:

Car Stealer Skill Hoe meer auto's/voertuigen je steelt hoe beter je bent en dat je bijvoorbeeld

ruitjes kunt intikken van auto's die op slot zitten.. en dat je het zo zacht mogelijk kan doen zodat de politie je niet hoort

Geplaatst:
Car Stealer Skill Hoe meer auto's/voertuigen je steelt hoe beter je bent en dat je bijvoorbeeld

ruitjes kunt intikken van auto's die op slot zitten.. en dat je het zo zacht mogelijk kan doen zodat de politie je niet hoort

Dat vind ik wel een goed idee! Die mag er van mij zeker en vast inzitten !

Geplaatst: (bewerkt)

EatSkill > Voorbeeld : Je kan eerst aleen maar 1 menu kopen, en dat worden er steeds meer :bonk:

Bewerkt: door Tha-Niels
  • 2 maanden later...
Geplaatst:
Jullie sommen hier een hele boel skills op, maar ik zou het echt niet leuk vinden als er bijvoorbeeld een "telephone skill" komt.

Dat hoort gewoon niet bij GTA vind ik.

inderdaad, als ze dat zouden doen zou je de nieuwe GTA beter The Sims: criminal life noemen ofzo

Geplaatst:

Ik vind dat eten alleen maar irritant dat kost alleen maart tijd.

Die skills zijn echt vet zodat je SA lang kan blijven spelen. Deze skill lijkt me ook vet:

Een skill waarbij je sneller auto's kan stelen (dan moeten ze de geparkeerde auto's niet altijd open laten natuurlijk :bier:

Geplaatst:
gaming skill ==> voor de videospelletjes

eat skill ==> hoe meer je eet, hoe beter je eet en dat je meer kan eten

telephone skill ==> hoe meer je belt hoe ''beter'' je belt

hahahahahahahahhaha

gewoon de ren/vecht/rij skills

hoewel deze überhaupt best overbodig zijn, vind ik.

of de intimidatie-skill, dat je mensen daadwerkelijk op straat kan intimideren en hoe meer mensen je bang maakt, hoe meer respect ze voor je zullen hebben.

hhahaha of deze grappige:

een taal-skill, hoe meer je praat hoe beter engels je spreekt.

voor je het weet is het russische accent weg hahahah grapje

Geplaatst:

zacht een ruitje intikken? dat is moeilijk...

je kan beter dan doen dat er een locpicking skill inzit zodat je eerst het slot van de auto kan proberen open te breken, en daarna pas een ruitje intikken als het niet lukt. maar ze moeten dat ook niet te moeilijk maken aangezien je dan eerst bezig bent een auto open te breken en je dan een kogel in je kop krijgt als de politie je lastigvalt

Geplaatst:

Ik begrijp sommige mensen toch niet e....

Eerst zeggen ze dat ze alles veel realistischer willen, dus eten, gymmen, etc...

En nu zeggen ze dat ze die skills haten? :bonk::duh:

Achja :clown:

Petit pierre :tu:

Geplaatst:

Een Handel Skill zou wel leuk zijn !

Bijvoorbeeld dat je na vaker dealen steeds beter kunt dealen in drugs of zo !

:bier:

Geplaatst:
explosivs skill , dat als je heel veel opblaast dat het er dan bij komt

sing skill , dat de hoofdpersoon ook kan zingen , wat cj zingt slaat nergens op

Een sing skill :duh:

Nee mij lijkt het vet als je je stealthskills kunt verbeteren, want er moet zeker stealth inzitten. In SA zat het er wel in maar alleen tijdens 1 of 2 missies...

Geplaatst:

He mensen

Volgensmij kunnen jullie beter the sims gaan kopen, ik vind het heel leuk dat fantaseren maar het moet wel GTA blijven ik denk meer aan de dingen die ook in san andreas waren zoals flying skill enzo

Geplaatst:
Fight Skill: Als je veel vecht zal je fight skill stijgen, hoe meer fight skill hoe meer damage

zoiets was er al. maar dan in de vorm van spiermassa. hoe meer spiermassa, hoe meer damage je deed

Geplaatst:

Show skill : Dat je zo mooie auto's moet hebben en grave klere. Gewoon je eigen graaf voelen !

Fly skill : Vlieg vaardigheid.

Drive skill : Rij vaardigheid.

kill skill : Als je mensen blijft vermoorden gaat die naar boven.

Shoot skill : Hoe beter je kan mikken.

Boat skill : Boot vaardigheid.

Bike skill : Motor, fiets, scooter vaardigheid.

Drugs skill : Aan drugs doen.

Money skill : Geld uitgeven.

Own skill : Wat je allemaal bezit.

Dit heb ik even uit mijn duim gezogen.

Geplaatst:

wat ik nu al enkele keren heb gezien

over Running en swimming skil ,, DIE is er al!!! dat is je Stanima, dan kan je langer zwemmen en lopen enz.

mij lijkt me pick locking skill goed om auto's open te breken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...