Jump to content

Nieuwe Skills!


White Gold

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Boris H.

    2

  • White Gold

    2

  • Bv202

    2

  • Jericho

    2

wat ik nu al enkele keren heb gezien

over Running en swimming skil ,, DIE is er al!!! dat is je Stanima, dan kan je langer zwemmen en lopen enz.

mij lijkt me pick locking skill goed om auto's open te breken.

Uhm, t is nog altijd lock picking en niet pick locking :schater:

Maar ik wil echt niet zo veel skills howr, dan verneuk je t spel echt. Een paar skills moeten blijven en er kunnen er ook wat bij. Stamina skill is bevoorbeeld gewoon cool en fighting skill ook. Dat idee van een skill om auto's te jatten kan ook wel cool zijn denk ik: Dat je eerst de ongesloten auto's kan jatten en dat je als je beter wordt kan lock picken en ruitjes kan intikken. Het spel heet immer Grand Theft Auto, ongeveer vertaald 'Auto Diefstal'. Skydiving skill lijkt me ook cool.

Wat denken de mensen die komen met shooting skill --> als je gewoon goed kan mikken dan own je tog vanaf t begin al. Ik vind niet dat je eigen vaardigheden in de weg worden gezeten door de skills van je character...

Drugga

Link to comment
Delen op andere websites

een kil skill lijkt mij wel cool hoe meer je er gekild hebt hoe cooler je gasten kan killen (steeds andere shoot moves)

mzzl erry

die skill om auto,s open te breken lijkt mij wel cool dan kan je steeds coolere auto,s open breken

erry

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd :).<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hier wat ik denk dat er in GTA4 moet zitten:

Alle skills die in GTA SA zitten

Girl Skil = Dat je niet een speciale vriendin moet hebben maar ook iemand van op de straat

Drivingskills (rijschool) voor vrachtwagens = beterm leren rijden met vrachtauto

Extreme Empire Building = Alle gebouwen In de stad over kunnen nemen (denk niet dat het erinzit)

PC skills = In GTA 4 achter de PC zitten

Dat is het zo wel een beetje :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...