gtadabest Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Yo Ik heb een best wel irritant probleem met Xfire, telkens als ik Xfire aan heb staan en ik ga GTA San Andreas spelen dan geeft Xfire na een tijdje een error en dat doet tie elke keer als ik GTA speel met Xfire aan btw hij doet dat sinds de laatste update,daarvoor deed die het nog normaal please help me Reageren
gangster28 Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Wees wat duidelijker want ik kan ook niet ruiken om wat voor een error het gaat post een screen dan is het een stuk makkelijker om te helpen en zul je ook sneller geholpen worden. Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Deïnstalleer Xfire en installeer hem dan opnieuw. Wellicht is het dan verholpen. Crasht Xfire als je gewoon SA gaat spelen, of bij MTA/SAMP? En een screen, zoals gangster28 al zei, kan best handig voor ons zijn Reageren
gtadabest Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Bedankt voor julie reacties sorry dat ik zo laat reageer, heb het erg druk gehad laatste dagen ik heb inmiddels wel een screenshot gemaakt ik hoop dat julie weten wat het probleem is en anders installeer ik Xfire wel opnieuw BTW ik heb alleen nog maar error getest bij sa-mp nog niet bij singleplayer en bij MTA als ik sa-mp dus speel met Xfire uit dan heb ik daar geen last van behalve dan de gewoonlijke timeouts enzo Reageren
gtadabest Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 kan iemand me nog hiermee helpen ????? Reageren
Kakaroth Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 ik zou hem gwoon opnieuw installeren, dat duurt ook niet zo lang Reageren
gtadabest Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 opnieuw geinstaleerd maar nog steeds error Reageren
VforV Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Hier heb ik nog al van gehoord. Zelf heb ik er geen last van, maar Bling heeft hetzelfde probleem. Misschien kan je het best eens vragen in het Xfire Technical Support forum. Reageren
gtadabest Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 bedankt ik hoop dat ze me daar kunnen helpen en dat ik binnekort weer lekker GTA online kan spele Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.