Jump to content

seriemoordenaar

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik las hier op de site bij de easteregs dat er zo'n seriemoordenaar rond loopt op zo'n boerderij op Red County. Maar ik ben er nu al een paar nachten op dat boerderijtje geweest maar hij komt maar niet. Wel had ik een keer dat ik in die hut plotseling in de hens stond maar ik heb die gast niet gezien.

Weet iemand hoe je die serie moordenaar ook echt kan zien.

B)

• Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Lennert

15

• BrokenTable

10

• Sasuke

7

• easter egg

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik kwam die motherfucker tegen op zn trekketje, maar toen ik hem eraf schopte deed hij niks en zette het op een lopen.

Dus volgens mij kom je hem niet altijd tegen, alleen eens in de zoveel tijd ofzo.. gezien de zieke humor van Rockstar twijfel ik er niet aan of hij er in zit, het zal alleen ff duren.

Geplaatst:
vet coool ga ff kijken welke boedrij dan of maakt dat niet uit...

hier staat meer info over de Panoptican Killer.

hier nog meer bevestigde easter-eggs en hier een speciaal forum gedeelte over easter-eggs.

Geplaatst:

De enige seriemoordenaar in SA die ik heb gezien is ene Carl Johnson, geen andere :lol:

Geplaatst:

Haha leuk feitje: "The Panoptican Killer" is waarschijnlijk gebaseerd op Robert William Pickleton, een Canadese varkenshouder en seriemoordenaar, die tussen 1992 en 2000 meer dan 60 prostituees van het leven heeft beroofd. Deze sneed hij vervolgens met een kettingzaag in stukken, en voerde hij aan zijn varkens.

Geplaatst:

Goed, ik vroeg het al in een andere topic, maar die werd zonder pardon gesloten en ik heb nog steeds niet mijn antwoord:

Hoe kom je de Panoptican Killer tegen?

Geplaatst:

Lol, lekker vaag : Ik kwam hem toevallig tegen toen ik zat te cruisen in de nacht in de richting van dat plaatsje waar hij voor moet komen..

Hij zat gewoon op een WayFarer... Maar even vraag over dat plaatje; Is dat achter hem een bosje of zijn dat takken die uit z'n hoofd steken.. :blink:

Geplaatst:
dit is tog die killer???

Ja, volgens de scrrens die ik er van gezien heb wel.

(Blijft hij je pizza voeren totdat je er dood bij neer valt?)

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm,je komt hem ddus op verschillende plekken tegen :puh:

EDIT: Ik ben nu op een FOR-900 op weg naar Red County

EDIT 2:Ik ben er nu,en het begint spontaan te onweren :unsure: Moet ik wel verdergaan :puh:

EDIT 3:Ik ben er nu weer weg,ik kon hem niet vinden,heb er 7 game nachten en dagen rondgelopen

Bewerkt: door dJiMpiE
Geplaatst:

Ik heb die vent op ene tractor gezien.

Ik was effe aan het wachten tot het avond werd en er stond al de hele tijd ene tractor achter mij. En ik schiet die bestuurder effe neer en zag toen dat het die kerel was.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...