Jump to content

seriemoordenaar


GTAmasterking

Recommended Posts

ook hier: kom met bewijzen over easter-eggs of post niets. Geruchten en meningen vervuilen alleen de topics maar.

Een overzichterlijk forum is voor iedereen prettiger.

(zo interessant is het niet ook weer niet om veel posts onder je naam te hebben staan :-) )

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lennert

    15

  • BrokenTable

    10

  • Sasuke

    7

  • easter egg

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

ok mense ik snap het niet.

NIEMAND heeft die killer echt gezien tot nu toe, en toch staat ie bij de zgn officiele easter eggs op de gta faq. ik bedoel maar,de yeti staatdaar ook niet dus waarom de killer wel???

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ne op die landgoed van die killer gekeken, maar ik zag hem daar nergens. Wel vond ik zuidoost van dat landgoed een kapotte auto die je niet maeer klaar kon maken

Ik sta nu ook al een kwartier op de tracktor waar die mogelijke killer inzit, maar afwachten waar hij mij naaroe brengt

Link to comment
Delen op andere websites

door deze bullshit durf ik al niet meer in the panopticon gebied te komen <_< :(

Stel je er niks van aan.. De kans is 99% dat die vent daar zit !

UFO's zullen er ( waarschijnelijk ) wel zijn, een vent heeft wat in de computers van R* gekeken, en zag een model_UFO.. ( Kan alleen de link niet meer vinden )..

Link to comment
Delen op andere websites

ok mense ik snap het niet.

NIEMAND heeft die killer echt gezien tot nu toe, en toch staat ie bij de zgn officiele easter eggs op de gta faq. ik bedoel maar,de yeti staatdaar ook niet dus waarom de killer wel???

Chironu, de maker van oa. de walkthrough en de easter-eggs pagina heeft hem gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Chironu, de maker van oa. de walkthrough en de easter-eggs pagina heeft hem gezien.

Heeft die dan geen screen gemaakt?

Ik zou ook wel eens in de computers van R* willen kijken :puh:

Ik ben bij zijn hut en in de omgeving van zijn hut al zoveel geweest, maar geen enkele keer heb ik iets gezien.

Bewerkt: door Lennert
Link to comment
Delen op andere websites

Miss zag hij wel gewoon zo'n ventje met zo'n hoofd (zelf ook veel gezien)

en die had toevallig een kettingzaag bij zich :rolleyes:

Hij heeft toen in een topic geplaats dat hij zonder reden werd aangevallen door de killer. Waarom hij geen screen heeft gemaakt weet ik niet, maar de kans dat een (god)mod een verzonnen verhaal post acht ik niet groot :-)

@Lennert: Alles wat in het spel zit stat gewoon op je DVD hoor :-) Alleen moet je een decompiler hebben om de source te kunnen lezen. En dan nog schijnt het een aardig werkje te zijn om dat allemaal door te krijgen...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...