Jump to content

seriemoordenaar


GTAmasterking

Recommended Posts

misschien erg toevallig dat alleen de maker van de faq hem heeft gezien niet dan???

Wel raar als alleen maar 1 man die killer heeft gezien ? Ik bedoel; er zijn 100 000 0000000 mensen die GTA SA spelen en naar easter eggs aan het zoeken zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lennert

    15

  • BrokenTable

    10

  • Sasuke

    7

  • easter egg

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

misschien erg toevallig dat alleen de maker van de faq hem heeft gezien niet dan???

Maar op het express posten van verzonnen verhalen staat een ban. En ik denk niet dat een godmod daar op uit is...

Link to comment
Delen op andere websites

misschien erg toevallig dat alleen de maker van de faq hem heeft gezien niet dan???

Maar op het express posten van verzonnen verhalen staat een ban. En ik denk niet dat een godmod daar op uit is...

Tenzij hij misbruik maakt van zijn postitie ? :rolleyes:

Je weet maar nooit met al die hackers e.d ! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tis waarschijnlijk, zoals al vele malen gezegd, omdat hij waarschijnlijk codes had gebruikt.

B.v.: All peds are armed + bounty on your head

Dit zou er voor kunnen zorgen dat een ped achter je aankomt met een wapen.

Bewerkt: door Puke
Link to comment
Delen op andere websites

Tenzij hij misbruik maakt van zijn postitie ? :rolleyes:

Je weet maar nooit met al die hackers e.d ! :)

Dan moet zowel z'n account op het forum als z'n upload acoount voor de faq gehacked zijn.

Je kunt over iedereen slecht denken, maar ik ga er zelf van uit dat hij z'n positie niet misbruikt. Ook een mod zal een ban krijgen als zoiets uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

ff over die killer, Ik heb er onder zoek naar gedaan en ik heb echt gebibbert, de uitslag van het onderzoek komt hier

- Ik ben 7 keer achter elkaar om 00:00 ( gta tijd) op the panopticen killers boerderij geweest en het onweerde 5 van de 7 keer

- Ik heb 1 keer een geleud gehoort en dat was een geluid van een zaag

-Op mount chiliad heb ik op de top ook rare geluiden gehoort en er is een gerucht dat de killer ook daar toeslaat :puh:

Ik denk dat de killer bestaat, echt iets voor rockstar, ik ga weer zoeken

Best creepy eigenlijk

Trouwens, ik heb ook een ufo gezien in het desert bij the graveyard voor vliegtuigen

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens, ik heb ook een ufo gezien in het desert bij the graveyard voor vliegtuigen

Dit is volgens mij niet waar. Als het wel zo was had je het iets anders neergezet. Want je was namelijk de eerste geweest die zoiets had gezien.

Dus, heb ik gelijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens, ik heb ook een ufo gezien in het desert bij the graveyard voor vliegtuigen

Dit is volgens mij niet waar. Als het wel zo was had je het iets anders neergezet. Want je was namelijk de eerste geweest die zoiets had gezien.

Dus, heb ik gelijk?

Nee echt waar, waarom zou ik liegen??? ik heb echt een ufo gezien maar ik weet niet zeker of het een ufo was dus ik moet toegeven dat ik mischien een beetje heb overdreven maaar ik heb iets heel raars vliegend gezien en dat is echt waar en omdat ik andere topics over ufo's heb gelezen ben ik er bijna zeker van dat ik er ook 1 heb gezien maar ik geef toe, ik weet het niet zeker

en mijn bericht ziet er een beetje raar uit omdat ik nie weet hoe ik van die witte 4 kantjes om dat gekopieerde bericht moet doen

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik geef toe, ik weet het niet zeker

en mijn bericht ziet er een beetje raar uit omdat ik nie weet hoe ik van die witte 4 kantjes om dat gekopieerde bericht moet doen

Ja, oke. Dat je misschien iets gezien hebt dat kan, maar als je het de volgende keer weer ziet. Wil je er wel dan ff foto's van maken ofzo. (als bewijs)

Dat gekopieerde bericht?

Dan moet je bij het bericht wat je wil kopieeren op QUOTE drukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat de comp van Chironu kapot was? Waardoor het werk op de easter eggs en walktrough gedeelte stil lag?

Als dat het geval nog steeds is, Acht ik het nogal wiedes dat zodra z'n pc gefixxed is het zal worden gecorrigeerd. Of in ieder geval zijn uitleg wordt gepost ergens? :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

mensen denk nou is ff na

Het is daar een hout hakkerij

er liggen allemaal boomstammen enzo

er is een hutje met daarvoor een kettingzaag voor het hout te hakken

net zo als er op er zo'n graaf plek een schep ligt, ligt hier een kettingzaag

en toevallig is er net op dat plekje iemand (dat gastje) achter hem aangekomen na dat hij die code had ingevoert.

volgens mij is het gwn allemaal gelul. B)

Bewerkt: door Wesley
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...