Jump to content

laaste missie vliegschool help

Recommended Posts

Geplaatst:

help wie kan me helpen ik snap de laaste missie van de vliegschool niet ik wordt het vliegtuig uitgegooit en dan kom ik steeds niet op het dartbord heb al op wikigta gekeken maar kon er ook niet uitkomen

je moet zitten in de lucht is een ding maar hoe kom je dan naar voren help me please??? stephan14 alvast bedankt

Geplaatst:
help wie kan me helpen ik snap de laaste missie van de vliegschool niet ik wordt het vliegtuig uitgegooit en dan kom ik steeds niet op het dartbord heb al op wikigta gekeken maar kon er ook niet uitkomen

je moet zitten in de lucht is een ding maar hoe kom je dan naar voren help me please??? stephan14 alvast bedankt

Zodra je uit het vliegtuig valt moet je direct op 'W' drukken, je zal dan voorover leunen en je gaat dan dus sneller. Blijf een tijdje zo vallen, er zal dan vanzelf een melding komen dat je parachute open kan. Negeer de melding, en val nog een stukje verder. Ga niet al te ver door, maar open de parachute ook niet te vroeg. Dit moet je zelf inschatten. Als je je parachute hebt geopend kun je met 'S' je benen intrekken en zo kan je hoogte winnen, en kan je wat sturen. Houd niet de hele tijd je benen in, omdat je dan snelheid verliest. Probeer het nog eens nu, succes!

Geplaatst:

Je moet de linker analogstik vooruit duwen om sneller te gaan en naar achteren om af te remmen.

Met het O (rondje dus) open je de parachute.

Om met je parachute uitgeklapt vaart te minderen duw je die naar achteren, zodat je de zithouding aanneemt. Probeer zo in het midden van het rondje te landen voor extra punten.

Raak niet in paniek als het niet in 1 keer lukt, na even proberen ben ik er zeker van dat jij hem hebt gehaald 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...