Boris H. Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2007 Nou de topictitel lijkt me duidelijk Post hier welke auto uit een vorige GTA je graag terug zou zien. Zeg ook waarom je dat graag wil. Ikzelf zou echt graag de buffalo terug willen. Die bak rijdt echt zo lekker, hij slipt niet uit de bochten, is snel, trekt goed op, heeft een prachtig mototrgeluid en een mooi design. Nu jullie Boris H. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2007 Vooral de traditionele GTA-auto's zoals de Infernus, Cabbie, Stallion, enz. Maar natuurlijk ook veel nieuwe voertuigen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twankala Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2007 ik zou zeggen de cheeta en infernus terug, maar er moeten ook nog lowriders blijfen!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SimmerALPHA Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2007 Dit ligt er natuurlijk allemaal aan waar het zich afspeelt. Als het zich in London afspeelt dan zijn de Amerikaanse auto's uit de vorige delen onlogisch. Dat ligt er dus maar net aan. Lowriders zie je voornamelijk in Californië (San Andreas) dus die hoeven van mij niet mee. De Hermes mag van mij wel altijd mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxRulez Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2007 effe denken lijstje: hermes caddy sleepwagen packer (maar dan moet hij het wel doen) BMX altijd leuk bufallo Quad en veel verder kom ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2007 Ik wil eigenlijk geen een auto terug. Maar vaak komen auto's ook niet terug. Ja de naam. Want in VC SA LCS en volgens mij ook VCS heb je een Infernus. maar lijken ze op mekaar? verder hou ik erg van een verassing. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destructor Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 als de nieuwe gta rond deze tijd afspeelt, dan zou het best leuk zijn als de nieuwe moddelen van bepaalde auto's terug zouden komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Ik wil eigenlijk geen een auto terug. Maar vaak komen auto's ook niet terug. Ja de naam. Want in VC SA LCS en volgens mij ook VCS heb je een Infernus. maar lijken ze op mekaar? verder hou ik erg van een verassing. Ik ga hier in mee hij haalty eigenlijk de worden uit me mond . Gta gaat steeds erger bij me vervelen de laatste tijd . Ik weet zeker dat ik de game opzicht mega leuk vind maar kwa wapens / Voertuigen En etc is er te weinig verandering altijd waardoor ik hem nog heel leuk vind . Ik zou het veel leuker vinden als alle auto's anders worden als in de vorige gta's en dan ook met echte namen zoals mercedes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 sowieso de Infernus dat is een hele bekende en is in alle 3D GTA's voorgekomen dus ik vindt het de moeite waard om die er ook in te zetten (natuurlijk wel in een mooiere versie ) Cabbie, BMX, Cheetah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 De Infernus, de Sentinel, en de Sabre Turbo! En de admiral. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Ik wil eigenlijk geen een auto terug. Maar vaak komen auto's ook niet terug. Ja de naam. Want in VC SA LCS en volgens mij ook VCS heb je een Infernus. maar lijken ze op mekaar? verder hou ik erg van een verassing. Ik ga hier in mee hij haalty eigenlijk de worden uit me mond . Gta gaat steeds erger bij me vervelen de laatste tijd . Ik weet zeker dat ik de game opzicht mega leuk vind maar kwa wapens / Voertuigen En etc is er te weinig verandering altijd waardoor ik hem nog heel leuk vind . Ik zou het veel leuker vinden als alle auto's anders worden als in de vorige gta's en dan ook met echte namen zoals mercedes. Dat mogen ze niet doen want het is reclame. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
repsollenny Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 alles hangt ook af van waar het verhaal zich afspeelt bv: zwitserland allemaal chique auto's (gwn een voorbeeld) moesten ze het in parijs laten afspelen allemaal kleine auto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kakaroth Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 wat maakt het uit, Rockstar komt echt wel met goede auto's en wapens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 De bmx, die auto waar T-Bone Mendez mee rijdt (kan ff niet op naam komen), Sanchez, en nog nieuwe auto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 T Bone rijd een Zr350 volgens mij maar ik hoop dat ie te modden valt op de PS3 dus mij maakt het niet zo veel uit dan maar anders de Infernus, Admiral, Leone Sentinel, Washington, SuperGt, Turismo, Cheetah Packer, Patriot, BMX, Biker Angel, Zr350, Stretch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.