Jump to content

Welke auto('s) zou je graag terugzien in GTA IV?


Boris H.

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Steel Dogg

    2

  • zezima0014

    2

  • MASTERMIND

    1

  • Gta Bram

    1

Alle auto's uit de vorige 3d GTA's+ een heleboel nieuwe auto's. Vooral de oude perennial, de idaho, cheetah, phoenix, deluxo!, club GTI!, yankee, mule,rumpo,pony, blade!, savana, picador!, aplha, infernus(die uit vice city), comet,banshee, stinger (liberty city), mafia sentinel, sentinel, merit, primo, monster, voodoo, yardie lobo!....

En ik wil de oude perennial terug, niet die lelijke uit liberty en vice city stories.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil eigenlijk geen een auto terug. Maar vaak komen auto's ook niet terug. Ja de naam. Want in VC SA LCS en volgens mij ook VCS heb je een Infernus. maar lijken ze op mekaar? :N verder hou ik erg van een verassing. :duh:

Ik ga hier in mee hij haalty eigenlijk de worden uit me mond . Gta gaat steeds erger bij me vervelen de laatste tijd . Ik weet zeker dat ik de game opzicht mega leuk vind maar kwa wapens / Voertuigen En etc is er te weinig verandering altijd waardoor ik hem nog heel leuk vind . Ik zou het veel leuker vinden als alle auto's anders worden als in de vorige gta's en dan ook met echte namen zoals mercedes. :)

Dat mogen ze niet doen want het is reclame.

waarom mogen ze het dan wel in midnight club 3 dub edition (remix) die is ook van rockstar ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De Slamvan, Cheetah, Infernus, TURISIMO, ...!

Ook de Cuban Hermes maar moet dan wel geen auto van een gang zijn, en ook die naam niet hebben.

Ook nog kunnen ze formule 1 wagens, in echte stadium's gebruiken.

Bewerkt: door hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...