Jesperkaj Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Gewoon mooie wagens zoals Zr350, Cheetah en de infernus Reageren
michelIII Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 ik zou de packer willen houden maar dan dat de autos er op blijfen staan daarnaast oowk nog infurnus, turismo, patriot, taxi, cabbie, lowriders en een heleboel nieuwe natuurlijk !!!!! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Bandito, Mr. Whoopie, Cheetah, en MOTOREN!!! Ook vliegtuigen weer, en misschien ook als nieuwe voertuigen duikboten Reageren
kamranoi Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 ik zou het wel gaaf vinden als lowriders terug zouden komen en als water voertuig jetski,s maar als iets voor de leukig heid een paragute Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Alle auto's uit de vorige 3d GTA's+ een heleboel nieuwe auto's. Vooral de oude perennial, de idaho, cheetah, phoenix, deluxo!, club GTI!, yankee, mule,rumpo,pony, blade!, savana, picador!, aplha, infernus(die uit vice city), comet,banshee, stinger (liberty city), mafia sentinel, sentinel, merit, primo, monster, voodoo, yardie lobo!.... En ik wil de oude perennial terug, niet die lelijke uit liberty en vice city stories. Reageren
Pemp Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Admiral, Infernus Cheetah, Hydra, Packer(wel dat de auto's erop blijven staan), En we moeten blijven Zwemmen!! Greets, Pemp Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 ik wil die Sabre Turbo weer zien dat geluid is ook gewoon prachtig... Reageren
Dx11 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik wil eigenlijk geen een auto terug. Maar vaak komen auto's ook niet terug. Ja de naam. Want in VC SA LCS en volgens mij ook VCS heb je een Infernus. maar lijken ze op mekaar? verder hou ik erg van een verassing. Ik ga hier in mee hij haalty eigenlijk de worden uit me mond . Gta gaat steeds erger bij me vervelen de laatste tijd . Ik weet zeker dat ik de game opzicht mega leuk vind maar kwa wapens / Voertuigen En etc is er te weinig verandering altijd waardoor ik hem nog heel leuk vind . Ik zou het veel leuker vinden als alle auto's anders worden als in de vorige gta's en dan ook met echte namen zoals mercedes. Dat mogen ze niet doen want het is reclame. waarom mogen ze het dan wel in midnight club 3 dub edition (remix) die is ook van rockstar Reageren
Pitbull Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 De bullet, Infernus,.... zo van die auto's, en de Monster wil ik ook wel terugzien... Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik zou graag de Infernus terug zien in GTA IV Reageren
Caltson Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 de sentinel, een afkooksel van de lamborghini , en de rest van de standaard wagens van GTA Reageren
ACID Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) Turismo Bullet Cheetah Infernus Impernial Maar het heeft er natuurlijk ook mee te maken in welke tijd het zich afspeelt Bewerkt: 5 februari 2007 door ACID Reageren
Mendez Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 De Cuban Hermes wil ik graag terug zien in GTA IV want hij rijd lekker het motorgeluid is top en hij ziet er mooi uit Reageren
shootama Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Buffalo vond ik wel vet daar rij ik echt vaak mee in SA, de infernus met een totaal nieuwe look want hij was in SA echt LELIJK, lowriders, nieuwe sportauto's Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) De Slamvan, Cheetah, Infernus, TURISIMO, ...! Ook de Cuban Hermes maar moet dan wel geen auto van een gang zijn, en ook die naam niet hebben. Ook nog kunnen ze formule 1 wagens, in echte stadium's gebruiken. Bewerkt: 10 februari 2007 door hanneswasco Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.