Jump to content

Welke auto('s) zou je graag terugzien in GTA IV?

Boris H.

Recommended Posts

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Steel Dogg

2

• zezima0014

2

• MASTERMIND

1

• Gta Bram

1

Ik zou het veel leuker vinden als alle auto's anders worden als in de vorige gta's en dan ook met echte namen zoals mercedes. :)
Dat mogen ze niet doen want het is reclame.

Dat mogen en kunnen ze wel doen maar als ze de officiele namen gebruiken, moeten ze licentie aanvragen, veel geld betalen enz. en daar doet R* gewoon niet aan ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Delen op andere websites

De infernus en cheetah rijden allebij fijn, maar ik wil eigenlijk het liefst een soort van extreemzeldzame superauto die geweldig rijd die je moet stelen in een missie ofzo (netals bij dat hydra stelen, of die auto's voor wang cars). Als motor moet de sanchez terugkomen, dat is mijn favoriete voertuig! Lekker over die plattelandsweggetjes crossen! En als vliegtuig de hydra omdat hij zo fantastich vliegt en als helikopter te gebruiken is!

Delen op andere websites

• 1 year later...

Ik dacht eigenlijk wel dat de auto's er een beetje hetzelfde uitzagen als in sa, qua model niet qua graphics.

Want vanaf Gta 3 tot en met Gta Sa zijn de auto's ver hetzelfde, kijk maar naar de Stalion.

Ik was best verast over de nieuwe auto's van IV, ze zijn heel veel anders als de auto's uit Sa,

maar je kunt wel goed zien welk merk het is, dat is wel leuk

Doei

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...