Mirrrr Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 (bewerkt) lmissie:Vliegschoolmissie Cheaten: Maakt nie uit Versie:1 Overig:NVT Bewerkt: 24 januari 2007 door Mirrrr
SummerBase Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Doe ik wel even. :$ Mijn vlieger in nood bedankt N.O.E - Passed! Ik heb geen cheats en/of mod(ificatie)s gebruikt. Flight School - Passed! Ik heb geen cheats en/of mod(ificatie)s gebruikt. Savegame: GTASAsf8.b
Mirrrr Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 (bewerkt) :$ Mijn vlieger in nood bedankt @Summer nog een keer onwijs bedankt he Bewerkt: 24 januari 2007 door Mirrrr
Grillo Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 vliegen is het leukste uit GTA vind ik ook ik train elke dag men vlieg skills en ik ben toch al wel een goede piloot denk ik het plezantste vind ik om met een Rustler of een Dodo op zoek te gaan naar de moeilijkste landingsplaatsen zo zijn er al veel gebouwen waar ik gemakkelijk op land met een Rustler ipv altijd naar een vliegveld te moeten. >>> Door Bling: Dit is een savegame aanvraag. Het is niet de bedoeling om hier je mening te uiten over bepaalde zaken uit San Andreas. <<<
Recommended Posts