Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey, als je een lettertype hebt gedownload van dafont.com... hoe kan je die dan gebruiken is psp :? want hij komt er niet automatische bij te staan (bij de lettertypes)

alvast bedankt!

>>> Door .Levi.: Voortaan topictitel aanmaken die betrekking heeft op je vraag. Dus bijvoorbeeld "Font".<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:
hey, als je een lettertype hebt gedownload van dafont.com... hoe kan je die dan gebruiken is psp :? want hij komt er niet automatische bij te staan (bij de lettertypes)

alvast bedankt!

Ga naar de map toe waar je je font hebt staan. Pak het uit, dit kan met WinRar of WinZip. Als het goed is komen daar .TT bestanden uit. Die bestanden moeten in de volgende map: ../Deze Computer/*/WINDOWS/Fonts. Je kan ze er gewoon heen plakken, of uitpakken. Nu kan je je font gebruiken. Dat kan in Photoshop, maar dat kan ook in Word of bijvoorbeeld MSN.

* = De schijf van je computer, dit verschilt weer per persoon.

Geplaatst:
Volgens mij kan je geen Fonts downloaden op je PSP, anders zou het denk ik wel op YourPSP staan.

YourPSP zijn alleen legale PSP dingen, illegaal zullen daar wel tig-manieren voor zijn, maar die zijn dus helaas illegaal en dus mogen wij je daar niet verder mee helpen. Onze grote vriend; Google helpt je wel verder! ^_^

• 2 weken later...

Djani,

Voordat we je vraag goed kunnen beantwoorden, moeten we eerst weten wat je met PSP bedoelt. Als dat Paint Shop Pro is, is het antwoord al gegeven door Matthijs. Als je echter Playstation Portable bedoelt, dan zul je verder moeten vragen, aangezien Tunix' antwoord ook geen zekerheid biedt.

:bier: Nuke[NL]

Bewerkt: door Nuke[NL]
Geplaatst:

Als ik je vraag zo lees bedoel je natuurlijk Paint Shop Pro, dat kan ik gewoon aan de formulering afleiden. Wat je zegt over: ''Hij komt er niet automatisch bij te staan.'' Dit heeft te maken met het feit dat je je PC niet hebt herstart, inmiddels zjin we al heel wat dagen verder dus zal dit al wel gedaan zijn. Het is even dat je weet dat je na het instaleren van een font de PC opnieuw moet starten om deze te laten werken. :)

Verder kan je volgens mij voor een PSP ook wel fonts gebruiken hoor, mischien in de Root(de map PSP) of in de map Fonts plaatsen?

Geplaatst:
Als ik je vraag zo lees bedoel je natuurlijk Paint Shop Pro, dat kan ik gewoon aan de formulering afleiden. Wat je zegt over: ''Hij komt er niet automatisch bij te staan.'' Dit heeft te maken met het feit dat je je PC niet hebt herstart, inmiddels zjin we al heel wat dagen verder dus zal dit al wel gedaan zijn. Het is even dat je weet dat je na het instaleren van een font de PC opnieuw moet starten om deze te laten werken. :)

Verder kan je volgens mij voor een PSP ook wel fonts gebruiken hoor, mischien in de Root(de map PSP) of in de map Fonts plaatsen?

hey bedankt voor alle reacties, maar het lukt me nog steeds niet :?

ik download een font op een site en sla hem op in m`n map *nieuwe map* waar al m`n fonts staan, daarna doe ik 'alles uitpakken' en sla ik het op in bestand dat al staat aangeven *iets in de richting van CS2 fonts* ik sluit daarna de computer af en start opnieuw Psp op maar de fonts staan er NOG steeds niet bij

wat te doen? :duh:

Geplaatst:

ik download een font op een site en sla hem op in m`n map *nieuwe map* waar al m`n fonts staan, daarna doe ik 'alles uitpakken' en sla ik het op in bestand dat al staat aangeven *iets in de richting van CS2 fonts* ik sluit daarna de computer af en start opnieuw Psp op maar de fonts staan er NOG steeds niet bij

Aan je manier van vertellen weet ik bijna zeker dat hij Paint Shop Pro bedoelt. Ik heb daar alleen geen verstand van :puh:.

Geplaatst:

Aan je manier van vertellen weet ik bijna zeker dat hij Paint Shop Pro bedoelt. Ik heb daar alleen geen verstand van :puh:.

ja is inderdaad psp *cs 2* maar zit nog steeds met het probleem :-(

De gedownloade fonts; die moet je opslaan in de map 'WINDOWS' en dan ff min wachten , en dan volgende keer als je psp opstart staan ze erbij

Deze Computer>Boot C> WINDOWS> Fonts Sla al je gedownloade fonts hierin! de .ttc en de .ttf files of .fon :puh:

Als het goed is moet dit werken :)

Xyron

Bewerkt: door Xyron

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...