runescaper8 (gast) Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2007 wie weet er of je;net zoals in gta lcs; je een perfect trible (of hoger)insane stunt bones kan halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2007 (bewerkt) wie weet er of je;net zoals in gta lcs; je een perfect trible (of hoger)insane stunt bones kan halen? Ik heb je al uitgebreid uitleg gegeven hierover in je topic in het LCS forum. In VCS is er helaas niet veel nieuws bij gekomen, al is het mij opgevallen dat je sneller stunts haalt en meer geld verdient. Dit is omdat er veel meer jumpmogelijkheden zijn, terwijl LCS nou niet de ideale-jumpstad is. Zo kan je bijvoorbeeld een gebouw in rijden met je motor en van het dak jumpen. Daarbij haal je een Perfect Triple Insane Stunt Bonus als je het goed doet, hoger kan helaas echt niet. Ik denk ook niet dat hoger in de toekomst mogelijk wordt, wel denk en hoop ik dat er uitgebreidere stunt bonussen zijn. Je hebt 30 unique jumps in VCS, en als je van jumpen houdt is dit naast de leuke missies het ideale spel voor je. Zo zijn er ook unique jumps op het water die je met de jetski moet halen! Maar er bestaat helaas dus niet hoger dan in LCS. Edit: @hieronder: Die was ik even vergeten, maar het is gewoon iets wat erbij kwam, niet iets waardoor je stunt beter werd Bewerkt: 24 januari 2007 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2007 ok, maar ik was er ook vergeten bij te zetten dat ik wel eens een flaming insane bones hed gehaalt:ik jumpte waarbij mij auto in de fik vloog. echter heb ik dit nog nooit eerder in gta lcs gehad (de flaming heb ik gehaald in vice city stories ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twankala Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2007 als je precies weet met welke auto en bij welke jump kunnen wij dat ook is een keer uitproberen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2007 heb je het nu tegen mij of iemand anders(volgende keer is ff quote beter ) >>> Door SummerBase: Ja hij heeft het tegen jouw, anders had hij juist een Quote gebruikt. Nu gebruikt hij hem niet omdat het logisch is dat je onder elkaar post dus hij heeft het wat mij betreft tegen jouw. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2007 waar slaat dit op!? elke keer als ik een bericht plaats word hij verwijderd! welke kneus doet dit >>> Door SummerBase: Wil je de moderators op dit forum geen kneus noemen? Ik heb in dit geval jouw bericht verwijderd, omdat je om de haverklap offtopic gaat en ik heb je eerste bericht al verplaatst naar het 'Algemene vragen'- topic. Daar heeft M4X al netjes antwoord gegeven, ik wil dit gedrag niet meer zin. Nog één keer en je bent het haasje...<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) waar slaat dit op!? elke keer als ik een bericht plaats word hij verwijderd! welke kneus doet dit Rustig, dat doet een Moderator, waaronder onze edele SummerBase, waarschijnlijk stond er gevloek in zoals je nu ook een beetje doet... P.S. Sorry voor offtopic... Bewerkt: 27 januari 2007 door VWO-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2007 ja, oke maar je kon het ook even zeggen dat je mijn berichten verwijdert >>> Door Dutchy3010: Dat had je zelf al wel kunnen bedenken. En dit topic is niet de bedoeling om daarover te discussieren, daarvoor had je ook een PM kunnen versturen naar een crewlid. Nu graag weer on topic!<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 Ik ken wel een leuke plek om te stunten. The airport. Ik neem een pcj 600 en start waar de biplane staat ik rin naar voren en gan net lang dat ene gele ding waar een text opstaat en rij dang ook nog langs een bor en dan meen ik zo een gele ding met text erop en ga ik achteroverhangen en een beedje draaien ik krijg er altijd wel wat geld mee. Rinaldootje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 ik heb al een perfect trible stunt gedaan met een auto op het vliegveld (nu nog aleen mijn auto laten affikken ( ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.