qwero Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 ik heb iets van 4 / 5 dezelfde gasten 8er elkaar zien rijden 1tj had iemand met een wit t-shirt 8erop de rest had licht groene t-shirts aan ze reden allemaal op pcj-600 heb foto op ps2 gemaakt maar heb geen idee hoe ik het hier kan zetten het was vrijdag 3-5 uur erg mistig weer op de autoweg tussen de 2 grote bruggen in ze bleven 8er elkaar aan rijden B) kent iemand deze zo ja wat is het voor een bende :huh:
GeaN Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 ... ook ik ben ze tegen gekomen, alleen heb d'r niet zo veel aandacht aan besteed... ging er wel even tussen rijden... maar ja...
CJ-SA Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 ja die ken ik , ik heb ze allemaal vermoord
The_Law Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 heb ook eens gezien maar ik heb ook al een bende gezien die op zo'n harley achtige dingen rijden gezien. Ik denk dat dit niet echt een easter egg is
Eros Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 ik heb al eens vijf taxis achter elkaar zien rijden is dat dan ook een taxi bende , kan ook gewoon toeval zijn mss B)
Sasuke Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Haha ja die zie ik ook vaak, op de LV snelwegen.. Ik rijd er altijd achteraan ..
exa Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 (bewerkt) Ja ik zie die Taxi bende ook wel vaak, die beuken je zo weg :angry: Irri Cars Misschien hebben ze Staking zoals wat ze nu ook soms in Nederland voorkomt... Bewerkt: 21 november 2004 door exa
De Gta Master Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Die moters is geen toeval want ze volgen elkaar ook als de eerst naar links gaat byvoorbeeld je ziet ze vaak op de snelweg van fiero naar venturas
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 wat gebeurt er als je er 1 van z'n motor afschiet? Rijdt de rest dan door of stoppen ze en schieten ze op jouw?
De Gta Master Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Rijden die anderen door denk of ze worden gek van de geweer schoten en rijden ze nog harder weg
Pablo Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 ik zag ook een bende die ik niet kende, mischien waren het kleine criminelen weet het niet. was in SF vlakbij de brug. ik schoot op 1tje rende ze weg, later zag ik weer een groep toen sloeg ik er 1 en toen begonnen ze wel te schieten <_< ze hadden niet alle 3 de zelfde kleren maar wel een wapen en ze bleven bij elkaar zoals de ballas en de GSF doen
Vayne Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 weetje wat vet is? bij zown motorbende bij de voorste gast zijn band lek schieten,.. knallen ze allemaal tegen elkaar op :lol: :rolleyes: B)
Eros Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 in las venturas is er ook een bende die soms begint te vechten tegen polities die zijn bij fort carson ofzoiets
pottevijn Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 of een stuk of 10 politiemotoren achter elkaar is dat ook een bende :lol: :rolleyes:
-Richard- Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Motorbende - nooit gezien Taxibende - nooit gezien politiebende - WEL gezien B) vier politieauto's achterelkaar, en tussen de stoet door nog eens drie politiemotoren. Wil je deze tegenkomen? ga dan naar SF!
Recommended Posts