Jump to content

motor bende


qwero

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTASuPahGaMeR..!

    4

  • Eros

    3

  • Simsfan88

    3

  • P-Jamma

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 maanden later...

Als ik in een Savanna achter homie's ga rijden die ook in Savanna's rijden , Zijn we dan een Savanna gang? Ja :)

Als ik een PCJ pak , en achter 2 PCJ's ga rijden , zijn wij dan met zn 3'en een gang? Nee !

Een gang is een groep mensen die voor elkaar op komt , bv als ik op een gassie schiet dat die andere uit/afstappen en er ook op gaan schieten , en niet wegracen :puh:

EDIT : Zit ik nu een beetje oude topics omhoog te halen? :puh: <_<

Bewerkt: door dJiMpiE
Link to comment
Delen op andere websites

Zo zie je ook soms in the Badlands van die boertjes met z'n 4en ofsow achter elkaar rijde...net zoals die motor gang (leuk zeg zo'n 50+ers tripje).......

'k denk dat R* dat er in heeft gezet om meer realisme toe te voegen?

net zoals mensen die hand in hand lopen enzo.. van die kleine dingen die je af en toe tegenkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

weet je wat leuk is je moet er met een auto vol doorheen rijden  :kickass:

NIET DUBBELPOSTEN!!! ;) kun je een warn voorkrijgen <_<

[EDIT door Lantyz: Hij dubbelpost dan ook helemaal niet. Beetje opletten voor je je gal gaat spuien. ;) ]

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ik heb is een keer twee mensen tegen elkaar zien racen op de ringweg van lv de ene reed in een infernes en de andere in een turismo en ze gebruikte ook nitrious ze vlogen echt door het verkeer met volle snelheid zag er wel dope uit!!!

Da geloof ik eigenlijk niet ;) Zou wel HEEL onwaarschijnlijk zijn...

Je hebt waarschijnlijk geen screen ervan? :blink: ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand een foto (of meerdere foto's) van de politie bende of de motor bende?

en dan... :huh: dan heb je diej screen heb je n0g niks want iedereen heeft zo'n beetje de lui wel gezien.... <_< en als je ze wil zie rij dan een beetje over de snelwegen

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand een foto (of meerdere foto's) van de politie bende of de motor bende?

en dan... :huh: dan heb je diej screen heb je n0g niks want iedereen heeft zo'n beetje de lui wel gezien.... <_< en als je ze wil zie rij dan een beetje over de snelwegen

Ik heb GTA San Andreas nog niet, ik koop het 10 Juni voorop de PC, daarom wil ik graag zien hoe het eruit ziet :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...