.Levi. Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Heeft iemand een foto (of meerdere foto's) van de politie bende of de motor bende? en dan... :huh: dan heb je diej screen heb je n0g niks want iedereen heeft zo'n beetje de lui wel gezien.... <_< en als je ze wil zie rij dan een beetje over de snelwegen GTASuPahGaMeR..! je bent over het maximum heen wil je plz je signature verkleinen naar 500 x 200 of kleiner.
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 GTASuPahGaMeR..! je bent over het maximum heen wil je plz je signature verkleinen naar 500 x 200 of kleiner. is dit wel g0ewd of n0g steds te gro0t :o
GTA Gangster Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Die motor gasten... lijken me echt geen bende hoor. Als ze alleen op een snelweg rijden. Als het een bende is. Moeten ze ook ergens in LV of SF rijden... waar het ook was.! <_< Greetingz :lol:
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Die motor gasten... lijken me echt geen bende hoor.Als ze alleen op een snelweg rijden. Als het een bende is. Moeten ze ook ergens in LV of SF rijden... waar het ook was.! <_< Greetingz :lol: weet je wat ook lache is... moet je zo´n bende achtervolgen dan gaan ze steeds harder rijden B)
Trax Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Je signature is 15 pixels te groot Wat heeft dát er nou weer mee te maken?? Bovendien is het niet aan jou om leden daarop te wijzen ...
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 ff 0f t0pic... h0e m0et je een URL make :huh:
jack456 Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 he maar die bikergang komt veel voor in angelpine bij mij want er waren wel 9mensen achter elkaar van bikergang. :lol:
Recommended Posts