Jump to content

Vraag i.v.m GTA San Andreas PS2

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

hier ben ik al terug met mijn volgende vraag...

Ik ben in de missie End off Line en krijg als opdracht: You need to take over more gang territories around Los Santos!

Wat moet ik doen?? Kan iemand mij helpen? :$

Alvast bedankt en hopend op een snel antwoord!

Geplaatst:

Ze bedoelen dat je 35% ganggebieden van de Ballas en de Vagos moet inpikken

Quote van wikigta:

Hoe neem ik een gebied over?

Om een gebied over te nemen raden we je aan een goede voorbereiding te treffen. Hiermee bedoelen we: beschik over krachtige wapens, zoals een M4, Minigun, Molotov cocktails, MP5,... En een Body Armor kan zeker nog eens van pas komen! Begeef je nu naar het gebied dat je wil overnemen. Zoek allereerst een goede plek om je op te stellen, zoals bijvoorbeeld een dak. Zoek nu gangmembers van de gang die dit gebied in de macht heeft. Schiet er minstens drie dood, en je krijgt de boodschap dat er een gangwar gestart is. Als je deze boodschap gemist hebt en je weet niet zeker of er een gangwar gestart is, dan kan je nog altijd op je radar onderaan kijken. Als het gebied waar je in staat rood knippert, dan is er een war aan de gang! Nu komt het moeilijkste deel, het gebied zelf overnemen. Er komen drie golven van Ballas/ Vagos (afhankelijk van welk gebied je wil overnemen) op je af. Schiet ze allemaal dood en probeer zelf in leven te blijven. Als je deze golven overleefd hebt, is dit gebied van jou en zal je er vanaf nu Grove Street members aantreffen. Als je niet alle gebieden van Los Santos (100%) in je bezit hebt, dan kan het wel eens zijn, dat de vijand zijn gebied probeert te heroveren. Jij kan dit voorkomen door simpelweg naar het gebied dat ze aanvallen te rijden en de vijandelijk members dood te schieten. Een andere manier is het spel opslaan voordat je een gebied kwijtraakt, dit kan erg handig zijn voor het geval je geen zin hebt in een gangwar.

Geplaatst:
Hallo allemaal,

Ik ben in de missie End off Line en krijg als opdracht: You need to take over more gang territories around Los Santos!

Ik ben sinds kort weer helemaal in de San Andreas stemming dus ik kan deze vraag wel even voor je beantwoorden. In het verhaal kom je zeker weten in contact met Gangs, in Los Santos zie je dat de kaart gekleurt is, dit moet, want in de missie Drive By; moord je voor het eerst gang gebieden uit. Dit zijn groepen, in San Andreas heb je een aantal grote groepen waaronder de Ballas (Paars), Vagos ( Geel ) en Grove Street (Groen). Jij, CJ bent Groen oftewel je behoort bij de Grove Street family.

Het is nu aan jouw de taak om de anderen gangs in GTA San Andreas uit te roeien, dit moet je doen voordat je kunt beginnen aan de laatste missie, want hiervoor moet je weer de meester in San Andreas zijn, ik meen me te herinneren dat je ongeveer 35% van de gangs over moet nemen om die missie te doen en gezien de hoeveelheid Gang gebieden ben je daar nog wel even zoet mee.

Een gang war of gevecht start je door naar een bepaald gebied te gaan waar die rondhangen. Dan schiet je drie mensen van die gang neer en dan begint de strijdt. Vermoord die gasten en doorloop de stappen, als het vlakje groen word is het van jouw, dat kun je op de 'map' en 'radar' zien. Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is, anders leg ik het nog wel een keer iets duidelijker uit, mochten er naast dit nog problemen zijn? Dan hoor ik of éen van mijn collega's dat wel. :cya:

Geplaatst:

Oké, ik snap het... Dan zal ik er maar eens aan beginnen! Ik hou jullie op de hoogte hoe de stand van zaken is!!

Tot zo en alvast hartstikke bedankt! :bier:_O_

Is het normaal dat het zovéél terretoriums zijn??? :bonk:

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd :).<<<

Geplaatst:
Is het normaal dat het zovéél terretoriums zijn??? :bonk:

Dat is normaal ja, dat heeft iedereen die het spel heeft. Er zijn zoveel stukken omdat er veel gedeelten in San Andreas hebt. Je hebt heel veel verschillende buurten in San Andreas, je hebt bijvoorbeeld Grove St., je hebt Idlewood en zo heb je nog veel meer van die buurten. Elke buurt heeft vaak meerde gebieden die je kan veroveren. Daar komt bij dat je ook nog verscheidene gangs hebt, die natuurlijk ook elk hun eigen stukjes hebben.

Geplaatst:
Dus als ik het goed begrijp moet ik al wat paars is groen maken?? :bonk:

Dat klopt, en dat is erg veel werk. Naar verhouding is die 35% die je voor de missie 'End of The Line' nog maar een klein gedeelte van alles. Ik raad je daarom aan de grote stukken te veroveren, deze leveren meer procenten op. Achter Grove St. bevindt zich een stadion, die stukken daar moet je veroveren. Die zijn naar verhouding met de rest best groot. De stukken aan de kust dus.

Geplaatst:
Hallo allemaal,

Je bent dus al bij de missie End off Line, dat is de laatste missie v/d storyline. Hoe komt het dan dat bijna niets wist van gang-wars terwijl je dus de missie's Doberman en Home Coming al gedaan moet hebben :?
Geplaatst:
Ze bedoelen dat je 35% ganggebieden van de Ballas en de Vagos moet inpikken

Quote van wikigta:

Hoe neem ik een gebied over?

Om een gebied over te nemen raden we je aan een goede voorbereiding te treffen. Hiermee bedoelen we: beschik over krachtige wapens, zoals een M4, Minigun, Molotov cocktails, MP5,... En een Body Armor kan zeker nog eens van pas komen! Begeef je nu naar het gebied dat je wil overnemen. Zoek allereerst een goede plek om je op te stellen, zoals bijvoorbeeld een dak. Zoek nu gangmembers van de gang die dit gebied in de macht heeft. Schiet er minstens drie dood, en je krijgt de boodschap dat er een gangwar gestart is. Als je deze boodschap gemist hebt en je weet niet zeker of er een gangwar gestart is, dan kan je nog altijd op je radar onderaan kijken. Als het gebied waar je in staat rood knippert, dan is er een war aan de gang! Nu komt het moeilijkste deel, het gebied zelf overnemen. Er komen drie golven van Ballas/ Vagos (afhankelijk van welk gebied je wil overnemen) op je af. Schiet ze allemaal dood en probeer zelf in leven te blijven. Als je deze golven overleefd hebt, is dit gebied van jou en zal je er vanaf nu Grove Street members aantreffen. Als je niet alle gebieden van Los Santos (100%) in je bezit hebt, dan kan het wel eens zijn, dat de vijand zijn gebied probeert te heroveren. Jij kan dit voorkomen door simpelweg naar het gebied dat ze aanvallen te rijden en de vijandelijk members dood te schieten. Een andere manier is het spel opslaan voordat je een gebied kwijtraakt, dit kan erg handig zijn voor het geval je geen zin hebt in een gangwar.

jE HEBT 3 lAGEN :

1 Makkelijke :Y

1 middelmatige :{

en 1 moeilijke :engel:

En de gangs komen ook wel eens naar Grove street voor een gang war

Althans; Bij mij dan 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...