Jump to content

Veranderen van Skin


Cenzy

Recommended Posts

Joee,

Ik was derjuist in het boekje van Gta III aan't lezen en ik zag dat een staan van u skin veranderen.

en ik dacht dat ik zag dat j er meerdere kan krijgen .

Ik heb overlaatst in een van deze topic zo al de skins aant zien maar ik weet niet meer waar ze staan.

Kan er iemand dat topic geven en zeggen hoe je dat moet instaleren.?

Cenzy :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Je skins zijn eignelijk gewoon 256*256 pixels plaatjes met verschillende delen van je character. Die je zeer waarschijnlijk hier kan vinden:

C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII\skins

Je skins bestaan dus uit plaatjes. In dat plaatje wordt de helft van je character getekend de andere helft wordt automatisch door GTAIII gespiegeld. Ik heb hier een plaatje van de standaard skin met nummers:

Nummer 1: Dit is de achterkant van je jas.

Nummer 2: De voorkant van je jas.

Nummer 3: Je hoofd. Gezicht en haar.

Nummer 4: Je broek.

Nummer 5: Je schoenen

Nummer 6: Je handen

Nummer 7: Geen idee :engel:. Het ziet er uit als een deel van je broek.

Skins kun je op verschillende websites downloaden, zoek maar eens via Google.

Het installeren is heel makkelijk. Je zet gewoon het .BMP plaatje in de map 'skins' die zich bevind in je GTAIII map. Als je nu het spel opstart kun je via options (geloof ik) naar skins toe, en daar je skin selecteren. Je kan natuurlijk ook zelf skins maken, denk er dan wel aan dat je maar de helft hoeft te maken en dat de andere helft gespiegeld wordt. Kijk tijdens het maken ook naar een voorbeeld zodat je weet waar wat zit. Veel succes!

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Nummer 7 is de broekzak ^_^ En nog iets toevoegen: Als je dus een skin wil toevoegen moet je die in de map zetten dei Bassiej al zei. Gewoon als paint-bestand (bmp). Niets ingewikkelds met textures enzo. Let erop dat de skins 256×256 pixels zijn! En dat je het gezicht enzo op de juist plaats plakt :bonk: Anders krijg je zijn schoenen ofzo op zijn jas :clown: Als je de skin in die map hebt gezet, start je GTA3 op, ga je naar het pauzemenu en options, dan naar Players Setup en dan kun je je als het goed is je skin kiezen. De naam van de skin is overigens de bestandsnaam die je gekozen hebt.

EDIT: Sorry, niet gezien dat Bassiej™ het ook al had getypt :$

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan jezelf ook met Playa2 veranderen zonder te downloaden!.

1. Druk op Esc *EXIT*

2. Druk op Opties

3. Druk op Player Skin

4. Druk dan op Playa2

5. Druk 4 keer op Esc en je hebt de Playa2 aan!!!

Greetz, GTA Monster

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...