Grillo Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Hey, Ik wil graag es een mod downloade om Verdant Meadows te verandere want die kapotte kisten vind ik maar niks nus mijn vraag: hoe doe je dit en houdt dit risico's in? Ik heb al wel es gehoord van mod installers zoals SAMI en IMG ofzo iets maar welke is de beste hiervoor? bedankt, Grillo Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Het ligt eraan welke mod je wilt installeren. Je kunt het beste met de IMG-tool dingen installeren. Hiermee verwissel je handmatig bestanden waarbij je dus vrijwel zeker kunt zijn dat de mod goed geïnstalleerd word. In de readme die bij de mod zit staat welke bestanden je moet toevoegen of vervangen. Lees deze tutorial eens door voor de IMG-Tool 2.0 door Flying Dutchman. Hierin staat weliswaar uitgelegd hoe je een auto mod moet installeren, maar je kunt de functies van de IMG-Tool er uit opmaken. Snap je het nog niet, geef mij dan even de link van de mod die je wilt installeren, dan zal ik het stap voor stap voor je uitleggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.