TheGuardian Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Paris Hilton is het haasje. Ze is éindelijk veroordeeld tot drie jaar voorwaardelijk nadat de politie haar vorig jaar dronken gesnapt had tijdens een autoritje. Een rechtbank in Los Angeles achtte miss H. schuldig aan zogenoemd alcohol-gerelateerd roekeloos rijgedrag. En dat kost madam zo'n 390 dollar boete en meedoen aan een opvoedingscursus alcohol en verkeer. Als ze veertig uur dienstverlening gaat doen, wordt de straf tot een jaar voorwaardelijk verlaagd. Nu maar afwachten of Paris niet nóg een keer de fout ingaat en daadwerkelijk de bak indraait.... We wachten in spanning af!Bron: News from: WWW.EXTRAFRIS.NL Reageren
kristof01 Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Iedereen gelijk voor de wet! Reageren
LBG Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 In Nederland zou je daar mischien een weekje voor moeten zitten ofzo. Reageren
ArticLight Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Woei! Die vind ik net goed voor die stomme troel! Ze meent zichzelf echt veel. Reageren
RobertSA Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Enterecht, ze is gewoon een *********. >>> Door GTA-Sheep: Het gemeten alcoholpromilage zegt niets over de hoeveelheid afgewerkte mannen vrees ik. Mijn respect voor mevrouw Hilton is ook bijzonder klein maar laten we het beschaafd houden allemaal....<<< Reageren
Koen729 Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 (bewerkt) YIPPIE! Net goed voor die (....) Bewerkt: 25 januari 2007 door Koen729 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Enterecht, ze is gewoon een *censuur*. Groot gelijk, ze is echt 't domste mens ter wereld, ik zag d'r een keer in 'n TV-Quiz en toen wist ze nog niet eens wat keukengerei was --- Maar ik vind 't net goed, iedereen is gelijk aan de wet.. Reageren
44192_1485553188 Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Eigen schuld, dikke bult! Reageren
Pitbull Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Ze denkt omdat ze een rijke erfgename is en beroemd is dat ze alles is en alles mag.....Iedereen gelijk voor de wet! BTW die geldstraf kan haar toch niks schelen, ze heeft geld genoeg... Reageren
Beany Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 In Nederland zou je naar toch niet de gevangenis voor in hoeven? Ik ben ook niet haar grootste fan maar is die straf niet te hoog? Reageren
Koen729 Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Ze zal er idd wel met een boete vanafkomen, beter krijgt ze een taakstraf Miss Hilton op de vuilnisbelt! Reageren
Rullez Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) Ik denk dat ze van een boete weinig zal leren, ze heb toch genoeg geld. Verder is er ook zo'n programma met Paris erin. Dat ze stage gaan lopen enz. Nou dan zie echt wel hoe dom zijn is hoor... Bewerkt: 27 januari 2007 door Rullez Reageren
Cenzy Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Waarschijnlijk koopt die de rechter om en moet ze niets betalen&zitten Ik haat Paris Hilton !!! Zon echt dikke vuile ********* Ciaoo Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Waarschijnlijk koopt die de rechter om en moet ze niets betalen&zitten Ik haat Paris Hilton !!! Zon echt dikke vuile ********* Ciaoo Als ze omkoopt moet ze waarschijnlijk meer betalen als 390 AM dollar. Tevens hoeft ze niet te brommen, pas als ze nog een keer gesnapt wordt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.