TheGuardian Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Bump - Ze zit nu in de gevangenis.. De Amerikaanse hotelerfgename Paris Hilton moet waarschijnlijk negentig dagen de cel in. Dit meldde het Amerikaanse tijdschrift People donderdag op gezag van het openbaar ministerie in Los Angeles.Het feestbeest was eind februari op de bekende Hollywoodstraat Sunset Boulevard aangehouden, omdat ze te snel en zonder licht reed in haar blauwe Bentley. Bovendien was haar rijbewijs al lange tijd ingetrokken. De politie heeft daarom haar auto in beslag genomen. Toen haar rijbewijs was ingevorderd, werd er specifiek bij gemeld dat Paris niet meer 's nachts over Sunset Boulevard mocht rijden. Kennelijk doet ze dat wel vaker. De 26-jarige Hilton was al vaker aangehouden in de auto. Ze werd al eerder veroordeeld voor roekeloos rijgedrag en rijden onder invloed van alcohol. Ook heeft ze als bestuurder en als passagier al eens een auto-ongeluk meegemaakt en moest ze urineren als passagier in een taxi. Juist Paris, gaat goed heah? Bron: Fok.nl Reageren
White Gold Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Vet . Tjah, regels zijn regels.. moet ze maar niet zo (....) doen! Als ze niet op borgtocht gaat, zal ze het wel voor 90 dagen afleren en dan weer verdergaan Reageren
spoeky Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) Het is een raar mens! Maar ze staat toch zo weer buiten. Want 90 dagen is niks. En wie weet kan ze eerder de gevangenis uit, omdat ze zo rijk is. Eigenlijk is het wel goed dat ze is opgepakt. Misschien leert ze het eindelijk is af! Maarja volgens mij gaat ze na de gevangenis net zo door! Want ja braaf zou ze nooit worden. En haar zangcarriëre dan, ze kan echt niet zingen! Maar ja ze blijft een raar mens, ondanks dat ze in de cel zit! Bewerkt: 31 maart 2007 door spoeky Reageren
Aeroplane Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Paris Hilton .. Scheinheilige achterbakske * Piep * Ik haat ze Zoals iedereen waarschijnlijk Reageren
Tunix Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Nou kan ze lekker feesten en mannetjes zoeken in de gevangenis, alleen ik denk dat de bikkels dat daar niet zo leuk vinden Reageren
Maxis Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ze denkt omdat ze een rijke erfgename is en beroemd is dat ze alles is en alles mag.....Iedereen gelijk voor de wet! BTW die geldstraf kan haar toch niks schelen, ze heeft geld genoeg... Tis echt de manier wrm ze beroemd is geworden Reageren
revealed Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Lekker voor haar, ik haat dat mens. Ze is gewoon een verwend kreng, dat niks voor haar geld heeft gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.