Jump to content

filmpje

vinnie1234

Recommended Posts

Geplaatst:

Allebij natuurlijk fake:

1: -Ik heb fragmenten gezien van Just Cause en Flatbet (of zoiets)

-R* zet nooit echte auto's in hun spellen

2: -Er staat boven dat het fake is

-De meeste fragmenten komen uit Gun

Geplaatst:

R* gebruikt wel degelijk echt bestaande voertuigen in hun games, maar ze geven ze andere namen(Cheetah en Turismo bijvoorbeeld zijn Ferrari's).

Geplaatst:

Het ziet er fake uit en zie ziet stukjes uit meerdere games komen en zulke uitgebreide wagens zet R* er niet in bij GTA

Geplaatst:
R* gebruikt wel degelijk echt bestaande voertuigen in hun games, maar ze geven ze andere namen(Cheetah en Turismo bijvoorbeeld zijn Ferrari's).

Ok, maar die EVO zag er erg fake uit.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik snap het nut van de discussie niet echt. Voor het tweede filmpje is er zelfs geen discussie nodig, er staat gewoon duidelijk boven dat het fake is, zie mijn screen hieronder. De eerste is 1 van de vele nep-trailers, hier zijn er honderden van. Kijk nou eens goed jongens, hebben jullie ooit een trailer van een GTA gezien die er zo slecht uitzag? Alleen al aan de eerste vijf seconden is het zichtbaar, zo een slechte intro en zo'n lage kwaliteit? En waarom zou Rockstar zijn filmpjes uploaden op Youtube, waar iedereen gratis zijn eigen filmpjes kan uploaden, en daarna het op hun site zetten? Volgensmij gaat het andersom. Het is best verlijdelijk om te geloven dat zo'n filmpje echt is, maar als je realistisch nadenkt kom je al snel tot de conclusie dat dit 100% fake is.

ivfake0ux.jpg

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

ik zag ook just cause erin en ik vind dat just cause beter is dan gta, bekijk maar eens filmpjes ervan.

het coolste vind ik dat je van een auto in de lucht kan springen en je parashute kan openen.

en dat je een geweer heb waar je op een auto kan schieten en met je parashute die kan volgen vanuit de lucht,erop springen en hopa, een auto. zo zijn er nog veel meer dingen:mooiere straaljagers mooiere hapaties....

kijk maar gewoon eens op youtobe.com->surch->just cause(kan geen link geven omdat ik op de wii zit te internetten en je daar geen links kunt kopieeëren)

gr. gta fan man :cya:

Geplaatst:

Je ziet zeker verbetering in deze filmpjes als je ze vergelijkt met San Andreas, maar ik denk niet dat dit een voorbeeld van GTA IV voor moet stellen.

Off topic: Weet iemand hoe dat liedje heet uit die eerste trailer? Ik heb hem vaak gehoord, maar ik weet niet hoe hij heet (er wordt gezegd: ''Smash my bitch up'' ofzo). Kan iemand de titel even in een PM ofzo naar mij toesturen? :cya:

Geplaatst:
Ik snap het nut van de discussie niet echt. Voor het tweede filmpje is er zelfs geen discussie nodig, er staat gewoon duidelijk boven dat het fake is, zie mijn screen hieronder. De eerste is 1 van de vele nep-trailers, hier zijn er honderden van. Kijk nou eens goed jongens, hebben jullie ooit een trailer van een GTA gezien die er zo slecht uitzag? Alleen al aan de eerste vijf seconden is het zichtbaar, zo een slechte intro en zo'n lage kwaliteit? En waarom zou Rockstar zijn filmpjes uploaden op Youtube, waar iedereen gratis zijn eigen filmpjes kan uploaden, en daarna het op hun site zetten? Volgensmij gaat het andersom. Het is best verlijdelijk om te geloven dat zo'n filmpje echt is, maar als je realistisch nadenkt kom je al snel tot de conclusie dat dit 100% fake is.

ivfake0ux.jpg

inderdaad zeg, jongens denk nou eens effe na!

Geplaatst:

van dat eerste filmpje zitten de games in : saint row deadrishing en (een spel voor de playstation 3)en just couse of zo :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...