Jump to content

Sweet missies komen niet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

De Sweet missies komen bij mij maar niet. Ik heb Gray Imports , House Party , Cesar Vialpando , High Stakes Low Rider , De laatste van Ryder de laatste van Big Smoke ook al gedaan... Moet ik gebeld worden door Sweet ofzo ? En welke missies waren dat ook alweer ? WikiGTA doet het bij mij niet mijn server doet het niet zo goed. Forums kom ik wel op maar niet op Websites. Oh ja ik kan mijn Save Game niet posten vandaag ik zit op een verjaardag. Op de PC speel ik deze niet op de Xbox deze keer..

Bewerkt: door DenkaanHenk

Ja heb ik gedaan. Oh ja ik werd gebeld maar ik ging perongeluk de auto in..

Heb je de missies van C.R.A.S.H. al gedaan?

Ik weet niet zeker, maar misschien moet je deze ook eerst doen :)

EDIT:

Sorry, dat laatste heb ik niet gezien.

EDIT2:

Ga dan ff naar je savehouse, save, ga naar buiten en je hoort je telefoontje te krijgen.

Bewerkt: door Bv202
Geplaatst:
Ja heb ik gedaan. Oh ja ik werd gebeld maar ik ging perongeluk de auto in..

Wanneer je de missie Burning Desire hebt gehaald zal Sweet je bellen, hij is boos omdat een 'base-head fool' drugs van de Ballas aan je homies verkoopt. Sweet wil de Ballas pakken door 1 van hun gebieden over te nemen, dit doe je dus in de 1e missie van Sweet part 2, namelijk Doberman. Wanneer je Burning Desire dus hebt gehaald belt Sweet je wel, jij zegt dat je perongeluk in de auto stapte, je weet ondertussen toch wel dat je dan even rijden moet en dan weer moet uitstappen. Sweet belt vanzelf wel, en ik geloof niet dat er nou weer opeens een zogenaamde 'bug' voorkomt. Rijd even rond en Sweet belt je wel weer.

Geplaatst:

Ik stap auto in auto uit en telkens saven naar buiten opnieuw loaden maar ik word maar niet gebeld. Oh ja die van Big Smoke was volgens mij Just Bussines en die van Ryder Catalyst..

Geplaatst:

Ik heb het probleem ook gehad.

Het kan even duren voordat je gebeld word, bij mij heeft het ook

bijna een etmaal (in-game) geduurd, voordat Sweet eindelijk opbelde.

Het enige advies dat ik je kan geven, is geduld hebben.

Oke ik zal wel wachten. Ik doe geen cheats. Dus ik wacht wel ga ik even een Donald Duckje lezen ofzo. En als ik de telefoon hoor neem ik hem op. 24 uur ( minuten ) wachten. Hmm nog niet geprobeerd. Bedankt voor de reacties.

Heb je de missie's van OG Loc wel gedaan?

EDIT: sorry, niet gezien

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
Ik stap auto in auto uit en telkens saven naar buiten opnieuw loaden maar ik word maar niet gebeld. Oh ja die van Big Smoke was volgens mij Just Bussines en die van Ryder Catalyst..

Heb je Robbing Uncle Sam dan al gehaald? Dit is namelijk de laatste missie van Ryder, die heb je dacht ik ook nodig om de missie te verkrijgen.

Heb je de missie's van OG Loc wel gadaan?

In zijn 1e post zei hij dat hij 'House Party' heeft gehaald, dit is de laatste missie van OG Loc, hij heeft ze dus al gehaald :)

Geplaatst:

gewoon, de andere missies doen en dan komt het van zelf :bonk:

>>> Door Dutchy3010: Aan dit antwoord heeft de topicstarter niet zoveel... Je bumpt een topic en voegt geen nuttige waarde toe. Graag niet meer posten aub :).<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...