Matziti Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Ik zit hier echt vast ; ik zie 6 manne op het dak ( 3 rechts en 3 links) , maar als ik ze neerschiet dan blijft soms hun rode pijl boven hun en dan sta ik daar te wachten tot de laatste kerel van die 4 could mountain boys wordt neergeknald door iemand dat ik niet zie ? Enige hulp aub ? Reageren
Jorne Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Had ik ook last van maar gewoon een paar keer blijven proberen na een tijdje heb je ze gewoon allemaal en dan moet je zo'n kerel volgen Reageren
Redbullcola Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 goed richten, je kan oefenen door de missie een paar keer te spelen. Reageren
Matziti Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2004 euhm , lol kben gewoon na beneden gesprongen en ze gemold met mn dubbele uzi's ^^ Reageren
kardito Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 mja ik had dat ook dat ik 2 rode pijltjes bleef houden.. maar de eerste keer schoot ik ook iedereen neer op dat dak.. dat moest zowieso niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.