Jump to content

Sims 2

Talietje

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey allemaal,

Ik heb sims 2 op de pc en ik wil op deze >>site<< wie zich daar geregistreerd en dan ingelogt heeft, kan mods downloaden, maar ik snap niet echt goed hoe je het moet downloaden.

Ik ga naar een topic waar een mod in staat bv. dit topic

en onderaan kan je op 2 dinges klikken voor het te downloaden, ik snap niet goed op welke ik van de 2 moet klikken

Ik heb al eens op dat discetteke geklikt voor te downloaden en dan krijg ik zo een winrar pakket..

en ik snap niet hoe ik het in mijn spel moet zetten.

Heelp me asjeblieft!!!

PS: ik ben nog maar een begineling.

Geplaatst:
Heey allemaal,

Ik heb sims 2 op de pc en ik wil op deze >>site<< wie zich daar geregistreerd en dan ingelogt heeft, kan mods downloaden, maar ik snap niet echt goed hoe je het moet downloaden.

Ik ga naar een topic waar een mod in staat bv. dit topic

en onderaan kan je op 2 dinges klikken voor het te downloaden, ik snap niet goed op welke ik van de 2 moet klikken

Ik heb al eens op dat discetteke geklikt voor te downloaden en dan krijg ik zo een winrar pakket..

en ik snap niet hoe ik het in mijn spel moet zetten.

Heelp me asjeblieft!!!

PS: ik ben nog maar een begineling.

Druk op 'download <bestandsnaam> by ***

Dan ga je naar Rarlabs, en via daar download je WinRAR. Dan kan je dat bestand openen. Zeg nu wat je nu krijgt, en ik help je wel verder. ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

- Dan krijg je een instalatie ding en dan kan je m instaleren.

Als je dan de volgende keer sims 2 opstart, krijg je de keuze voor: mods aan of mods uit ofzo.. als je dan ja doet, kan je ze in t spelen gebruiken. Maak als je een poppetje heb gedownload, een nieuwe familie anders kan je m niet gebruiken!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...