Jump to content

Army fatigues

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zit op 52% bij VCS..maar wanneer is de army fatigues outfit verkrijgbaar?

Ik heb de laatste missie gedaan, denk ik, want op mijn map komt er geen enkele letter meer..

kan iemand zeggen hoe ik aan de outfits geraak die je na de missie 'the last stand' krijgt?

Grtjesss Jelle

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de laatste missie gedaan, denk ik, want op mijn map komt er geen enkele letter meer..

kan iemand zeggen hoe ik aan de outfits geraak die je na de missie 'the last stand' krijgt?

Grtjesss Jelle

Edit: Niet meer van toepassing als je hem al hebt, en PietjeII had toch gelijk :engel:

Dat je de storyline gehaald hebt is wel een groot voordeel, nu zal de 100% veel makkelijker gaan. Het enige obstakel waar veel mensen op stuiten zijn de collectables, dan weet je niet meer precies wat je al gehaald hebt. Bij VCS is er iets nieuws, je kan namelijk zien wat je al wel en niet van de collectables gehaald hebt. Ga naar start en dan naar de map. Houd de X toets voor 5 seconden ingedrukt en je krijgt een menu waar je ziet hoeveel je al gehaald hebt. Klik hier voor de 100% checklist, en als je het handig wilt aanpakken streep je alles wat je al gehaald hebt door. Zo haal je simpel de 100%, waar een paar leuke rewards aan vast zitten. Zo kan je in de Clemenus Suite alle cutscene's van de missies bekijken als je 100% hebt. Veel succes met het behalen van de 100%, het is zeker de moeite waard. Je kan ook een savegame downloaden, klik hier voor een 100% savegame. Veel plezier ermee!

Ps: Welkom op het forum :klap:

Bewerkt: door M4X

Grtjesss Jelle

De 'Army Fatigues' (oftewel de legerkleding) is beschikbaar van de missie 'Soldier' tot de missie 'Conduct Unbecoming'. Na 'Conduct Unbecoming' wordt Victor Vance uit het leger geschopt, dus heeft hij geen legerkleding meer aan. Pas na de missie 'Over the Top' (de één na laatste missie dus) krijg je de Army Fatigues weer terug. Dus, nu jij zegt dat je de verhaallijn al uitgespeeld hebt, zou je de Army Fatigues al lang in jouw kledingkast moeten kunnen vinden... :Y

Edit @ M4X: De 'Army Fatigues'-outfit krijg je echt weer terug na de missie 'Over the Top' die gegeven wordt door Ricardo Diaz, niet pas na de 100% hoor (althans, zo was het bij mij en SummerBase zo). ;)

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:

Dankje wel,

maar dan nog een vraagje..iedereen weet Phil's shooting range wel zijn enzo.

maar ik heb nog nooit iets gezien van Mashin' up the Mall, Crims On Wings en de hover races..

Kan iemand zeggen waar ik alle zijmissies vind die hier staan?

Grtjesss Jelle

De 'Army Fatiques' (oftewel de legerkleding) is beschikbaar van de missie 'Soldier' tot de missie 'Conduct Unbecoming'. Na 'Conduct Unbecoming' wordt Victor Vance uit het leger geschopt, dus heeft hij geen legerkleding meer aan. Pas na de missie 'Over the Top' (de één na laatste missie dus) krijg je de Army Fatiques weer terug. Dus, nu jij zegt dat je de verhaallijn al uitgespeeld hebt, zou je de Army Fatiques al lang in jouw kledingkast moeten kunnen vinden... :Y

Edit @ M4X: De 'Army Fatiques'-outfit krijg je echt weer terug na de missie 'Over the Top' die gegeven wordt door Ricardo Diaz, niet pas na de 100% hoor (althans, zo was het bij mij en SummerBase zo). ;)

Hehe ik kan niet meer volgen..De laatste missie die ik heb gedaan is wanneer je met de legerheli naar dat gebouw bij het stadion moet gaan, je vermoord alle mensen, je gaat in het gebouw, schiet ande heli af..en dan boven op het dak die ene legerman en die andere (kan even niet op namen komen)..dus zou ik hem nu al hebben?

Dankje wel,

maar ik heb nog nooit iets gezien van Mashin' up the Mall, Crims On Wings en de hover races..

Ik maak wel even een kaartje voor je ;)

zijmissiekaart7ll.jpg

1 Beach Patrol
2 BMX Time Trials
3 Crash!
4 Crims On Wings
5 Fire Copter
6 Haiti Hover Race
7 Harbor Hover Race
8 Land, Sea And Air Ace
9 Mashin' up the Mall
10 Phil's Shooting Range
11 Playground On The Point
12 Playground On The Town
13 Quad Time Trials
14 Sanchez Time Trials
15 Skywolf
16 Swinger's Club
17 Turismo
18 Vice Sights
19 Watersports 

* Pas beschikbaar na een bepaalde missie
** Deze missie heeft 2 locaties, de andere die er niet op staat is bij het reuzenrad, hij is zichtbaar vanuit de Clemenus Suite

Edit: Sorry hoor, maar ik had hem al bijna af en toen kwam ik er achter dat er nog 1 of twee dingen ontbraken. Ik typte het om te voorkomen dat mensen dachten dat ik aan het inhalen was..

Bewerkt: door M4X
Dankje wel,

Tuurlijk, ik heb even voor jou een kaart in elkaar geflanst waarop aangegeven staat waar je alle zijmissies kan vinden.

post-11829-1169745658_thumb.jpg

Legenda

Rood = Beach Patrol

Lila = BMX Time Trials

Roze = Crash!

Turqoise = Crims On Wings

Lichtpaars = Fire Copter

Oranje = Haiti Hover Race

Donkerblauw = Harbor Hover Race

Vos = Land, Sea And Air Ace

Lichtbruin = Mashin' up the Mall

Roze = Phil's Shooting Range

Lichtgeel = Playground On The Point

Donkergroen = Playground On The Town

Lichtblauw = Quad Time Trials

Lichtgroen = Sanchez Time Trials

Geel = Skywolf

Grijs = Swinger's Club

Zeeblauw links = Turismo Sunshine Autos

Zeeblauw rechts = Turismo Fun Fair

Lichtbruin = Vice Sights

Donkerpaars = Watersports

Veel succes en plezier verder! :cya:

Edit: Leuk, zo had ik ook wel even een bericht kunnen plaatsen om het maken van een kaartje af te bakenen... :duh:

Edit 2: Oké, het spijt me eigenlijk dat ik zo heftig reageerde.

>>> Door SummerBase: In de algemeenheid - Verder per PB.<<<

Is al geregeld palingrokertje van me.

Hehe ik kan niet meer volgen..De laatste missie die ik heb gedaan is wanneer je met de legerheli naar dat gebouw bij het stadion moet gaan, je vermoord alle mensen, je gaat in het gebouw, schiet ande heli af..en dan boven op het dak die ene legerman en die andere (kan even niet op namen komen)..dus zou ik hem nu al hebben?

Je spreekt hier over de laatste missie van de verhaallijn, namelijk 'Last Stand' (die gegeven wordt door Ricardo Diaz). De vorige missie was 'Over the Top', dus je zou de 'Army Fatigues'-outfit inderdaad al moeten hebben (maar dat had je al aangegeven).

Bewerkt: door Pietje II

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...