Nemean^inf Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Hallo, Ik wil graag deze auto's tekenen met de hand, weet iemand hoe dit moet? http://img383.imageshack.us/img383/9782/golfdtsnz1.jpg http://www.turnermotorsport.com/image/MINI..._cartoon_lg.jpg Reageren
The GamerII Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Ik heb ooit eens zo'n boek gekocht. Het is opzich wel leuk, maar het gaat toch snel vervelen, omdat je als eerst gewoon wat rondjes moet tekenen, dan wat lijnen, dan weer iets wegvegen enzovoort. volgens mij heet het Learndrawing Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Weet iemand nog hoe je dit leert? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Weet iemand nog hoe je dit leert? Voor de hand liggende reactie misschien maar je moet veel oefenen. Hoe doe je dat, print zo'n plaatje uit en leg er een dun vel papier overheen. Zogenaamd overtrekpapier is in elke kantoorhandel wel te verkrijgen. Begin ligt schetsend de afbeelding over te tekenen. Zo leer je langzamerhand de verhoudingen van de afbeelding. Als je denkt een beetje het gevoel te hebben ga je gewoon zelf aan de slag. Probeer eerst zo'n tekening 'na' te tekenen, dus gebruik hem als voorbeeld. Daarna neem je een gewone foto van een auto en probeer het "getuned" te tekenen.. Om zoiets onder de knie te krijgen leer je niet zomaar van de één op de andere dag. Het kost veel tijd en geduld. Maar je weet wat ze zeggen: "oefening baart kunst". Succes! Reageren
Tunix Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Weet iemand nog hoe je dit leert? Voor de hand liggende reactie misschien maar je moet veel oefenen. Hoe doe je dat, print zo'n plaatje uit en leg er een dun vel papier overheen. Zogenaamd overtrekpapier is in elke kantoorhandel wel te verkrijgen. Begin ligt schetsend de afbeelding over te tekenen. Zo leer je langzamerhand de verhoudingen van de afbeelding. Als je denkt een beetje het gevoel te hebben ga je gewoon zelf aan de slag. Probeer eerst zo'n tekening 'na' te tekenen, dus gebruik hem als voorbeeld. Daarna neem je een gewone foto van een auto en probeer het "getuned" te tekenen.. Om zoiets onder de knie te krijgen leer je niet zomaar van de één op de andere dag. Het kost veel tijd en geduld. Maar je weet wat ze zeggen: "oefening baart kunst". Succes! Net als met Photoshoppen . Ik ben nu twee maanden bezig, en ik ben nog steeds een noob . @-supremecars-: Misschien heb je op Google wel tuts? Reageren
Mastertuner Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Op pixel2life heb je ook mooie tuts, o.a. voor Photoshop. Misschien kan je daar eens kijken? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Drawed cartoons zijn geen Photoshop cartoons he. Dit word met de hand getekend. Reageren
kees1991 Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 type gewoon bij www.deviantart.com Drawing tutorial in en je krijgt meerdere tut's http://search.deviantart.com/?section=brow...rawing+tutorial Reageren
Mastertuner Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Drawed cartoons zijn geen Photoshop cartoons he.Dit word met de hand getekend. Ik dacht toch dat hij het wou op zijn PC maken? Of niet? >>> Door RonaldVC: In de eerste post staat duidelijk dat hij het met de hand wilt tekenen, lijkt me duidelijk. Bovendien betekend "drawed" letterlijk gezien "getekend", wat je op de voorbeelden wel kan zien..<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.