Jump to content

Leuk om te doen na de 100%


Koen729

Recommended Posts

Je kunt als eerste lekker genieten van je beloningen nadat je de 100% hebt behaald. Je kunt bijvoorbeeld lekker chaos veroorzaken met je bodyguards die je kunt inhuren als je de 100% hebt behaald. Deze bodyguards zijn bewapend met een Uzi. Als je een stukje met ze wil rijden, dan moet je met de Stretch of Admiral gaan. Die staan meestal aan de linkerkant van de trap. De ene keer staat er een Admiral en de andere keer staat er een Stretch klaar. Doordat je de 100% hebt behaald, hoef jij je nooit meer echt druk te maken over kogels die opgaan. Doordat je kogels nooit meer opgaan, kun je heel lang chaos veroorzaken in Vice City. Op Wikigta staat er een Checklist met nog meer beloningen voor de 100%.

Je kunt ook bijvoorbeeld records verbeteren van Challenges die je moest doen voor de 100%. Je kunt bijvoorbeeld je tijd verbeteren van de PCJ Playground of bijvoorbeeld een van de Chopper Checkpoint Races. Daarnaast kun je ook bijvoorbeeld proberen om je Criminal Rating te verbeteren.

Edit: @Hieronder: Je verliest helaas wel je wapens als je dood gaat.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

hier heb je een site met allemaal zijmissies.

http://nl.wikigta.org/index.php/Zijmissies...TA_Vice_City%29

er staat onderaan de pagina een kopje met: missies.

hier kan je ook gaan kijken wil je nog wat leuke dingen doen, zoals taxi driver enz.

je kunt ook aan unique stuntbonusen gaan werken en rampages.

je moet hier op deze site maar even zoeken, want er staan zoveel dingen op die nog te doen zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga meestal gewoon die Haitians vermoorden of naar die stripvoorstellng.

Vraagje: als je dood gaat, verlies je dan nog wel je wapens?

Ja, in GTA: VC nog wel. :Y

Als je in GTA SA bevriend ben met Barbera (ze is politieagent) kan je je wapens niet meer verliezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga meestal gewoon die Haitians vermoorden of naar die stripvoorstellng.

Vraagje: als je dood gaat, verlies je dan nog wel je wapens?

Ja, in GTA: VC nog wel. :Y

Als je in GTA SA bevriend ben met Barbera (ze is politieagent) kan je je wapens niet meer verliezen.

Je bent waarschijnlijk een beetje in de war met San Andreas, daar heb je wel een vriendin die Barbara heet. En daar verlies je je wapens ook niet, daar heb je wel gelijk in. In Vice City heb je helemaal geen vriendinnen trouwens.

Zoals de rest al zei kun je wel aan de andere missies gaan beginnen, maar nu je hem 100% hebt kan je Vice City misschien wat opvrolijken door een paar leuke mods te downloaden. Wat nieuwe auto's en eilanden bijvoorbeeld. Er zijn er meer dan genoeg te vinden op verscheidene fansites.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind persoonlijk niet meer leuk na de 100%

Ik speel liever Missies. Zoals ze al zeiden kan je Zijmissies doen of chaos veroorzaken.

Maar ik Probeer plaatsjes in de blue hell te graken , maar ik heb nog geen plaatsje gevonden :(

Maarja , zoeken is leuk :)

Ciaoo

Cenzy :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje: Weet iemand hoe je boddyguards in kan huren?

Jawel hoor, ik zal het je even uitleggen. Als je het spel voor 100 % hebt voltooid zijn er 3 bodyguards in te huren in de Vercetti Estate, je savehouse op Starfish Island. Loop dit huis binnen en ga direct rechtsaf. In het kamertje dat daar is zie je 3 bodyguards zitten met elke een roze marker voor zich. Stap in een marker om de bodyguard in te huren en hij zal achter je aan lopen om je te beschermen tegen vijanden. Het huren van een bodyguard kost overigens $ 1.000,-.

Veel plezier met de bodyguards ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ooke Dankje :puh:

Ik weet ook nog wel iets leuks ik heb dit van mij broertje:

Hij gaat altijd naar kaufman cabs want daar zijn je boddyguards en die vechten tegen de getinte medemens hij zet dan altijd een ambulance neer springt op de motorkap en dan loopt hij via de motorkap het dak op en dan gaat hij met een ruger de boddyguards helpen de getinte medemensen te killen.

Klinkt niet slecht tog? :cab:

>>> Door Dutchy3010: Niet nette woorden veranderd en dubbelpost samengevoegd :).<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...