Zeus Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Ik heb een map gemaakt voor MTA:SA en wil hem nu graag uploaden naar center.mtasa.com. Het probleem is dat deze site op het moment deze melding geeft: The MTA center is currently down for maintenance. Weet iemand of dit al lang is, en wanneer ik een map kan uploaden? Zijn er nog andere plaatsen om een map te uploaden? Hoe zorg ik ervoor dat mijn map ook gespeeld wordt? Alvast bedankt. Reageren
RTS Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 MTA Center word op dit moment omgebouwd voor MTA DM, zodat deze maps ook kunnen worden geupload als DM uitkomt. Ik weet niet hoe lang het gaat duren, is ook niet bekend. Reageren
KC MTA Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Ik heb een map gemaakt voor MTA:SA en wil hem nu graag uploaden naar center.mtasa.com. Het probleem is dat deze site op het moment deze melding geeft:The MTA center is currently down for maintenance. Weet iemand of dit al lang is, en wanneer ik een map kan uploaden? Zijn er nog andere plaatsen om een map te uploaden? Hoe zorg ik ervoor dat mijn map ook gespeeld wordt? Alvast bedankt. momenteel is MTA center online Reageren
Gast Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 het is al gemaakt ondertussen Reageren
gtatr Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 ik heb mta race for sa gedownload maar je moet eerst inloggen voordat je de instalatie succesvol uit voert maar de website waarje je moet registreren doet het niet wie kan mij helpen waar ik me nog meer kan registreren Reageren
RTS Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 ik heb mta race for sa gedownload maar je moet eerst inloggen voordat je de instalatie succesvol uit voert maar de website waarje je moet registreren doet het niet wie kan mij helpen waar ik me nog meer kan registreren Center.mtasa.com ligt er uit totdat MTA DM wordt gereleased. Tot dan kan je niet je maps uploaden en je dus ook niet registreren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.