Jump to content

Snowboarden/ Skiën

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie gaat er wel eens snowboarden/ skiën in Snowworld? Ik ga meestal Snowboarden in Landgraaf. Wie gaat er eigenlijk naar Zoetermeer? Mensen die daar dichter in de buurt bij wonen. Wie woont daar dichter in de buurt dan bij Landgraaf? ANTWOORDT MAAR :D

Geplaatst:

Ofschoon ik vanzelfsprekend vanuit Amsterdam veel sneller in Zoetermeer ben dan in Landgraaf ben ik wél in Landgraaf wezen skieen en nooit in Zoetermeer. Reden: bedrijfsuitje van mijn werk die we in Landgraaf vierden. Erg gezellig, erg leuk dat skieen (dat was voor het eerst in mijn leven dat ik skies van dichtbij zag) en direct vorige oud-en-nieuw op wintersport in Tjechie geweest. Echt geweldig en feitelijk allemaal dankzij Snowworld Landgraaf :klap:

Geplaatst:

Ja ik ben in Landgraaf geweest (wat een rit vanuit Groningen). Maar het is wel een keer leuk, maar geef mij toch maar de echte bergen en sneeuw :), snowboard veel beter. Drukte is ook een minpunt.

Geplaatst:

Ik ga heel soms, ik ben 2 keer naar Landgraaf geweest en 2 keer naar Spaarnwoude (vlakbij Zaandam dacht ik). Ik ski meer op rolbanen, dit is erg goed voor je techniek. Landgraaf etc is natuurlijk leuker maar het is aardig stuk rijden. Behalve rolbanen en indoorsneeuw banen ga ik elke jaar 2 (en soms 3) keer op wintersport. Afgelopen Kerst ben ik voor het eerst naar Zwitserland geweest, voorheen gingen we altijd naar Oostenrijk. In de Voorjaarsvakantie ga ik trouwens weer :)

Geplaatst:

Ik ben nog nooit in Nederland wezen skieën. Wel ga ik elk jaar wel naar Frankrijk, Oostenrijk of Tsjechië. Maar in Nederland ben ik nog nooit geweest. Alleen nog maar in de echte sneeuw en beren :). Ik denk dat een indoorbaan veel minder leuk is en dat het me daarom zou tegenvallen. Maar vroeg of laat kom ik er wel een keer achter.. :)

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ben al ontelbaar keer in Zoetermeer, en 1 keer in Landgraaf, en 1 keer in Den Haag

Hier een suf filmpje van mij (2 afdalingen) in Zoetermeer

waren geen schanzen open..

http://www.youtube.com/watch?v=XibgzlpQaRk

Sorry van die groene letters, ff programmatje uittesten

en ehh kwailiteit is wel erg lelijk geworden, op tv istie gewoon mooi en scherp

Geplaatst:

Ik ben alleen nog maar in Oostenrijk en Frankrijk geweest.. Ik denk dat Snowworld niet zoveel bied voor mij, op de filmpjes is het ook niet erg stijl, maar volgens mijn moeder was de buitenbaan al wat leuker voor mij! Dus, ik zal er wel eens heen gaan denk ik! :Y

Al vind ik buiten leuker.. Maar dan ook echt in een berg gebied! :)

Geplaatst:

Ik ben al eens in Snowworld geweest, niet wezen skiien.

Maar wel wezen kijken :puh:, het ook nog lekker kortbij bij mijn huis.

Geplaatst:

Ik skie (normaal :duh: ) 1 keer per jaar en ga 1 keer snowboarden. Meestal ga ik eerst skieën dus ga ik daarna een paar keer naar Snowworld Zoetermeer toe om even de vibe van het boarden weer te pakken te krijgen. Vind het er altijd erg gezellig maar nothing beats the Alps :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...