~Mario~ Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 (bewerkt) Beste forum leden, Als ik een spel wil spelen, en ik start hem op en ik begin te spelen dan word naar een tijdje het beeld ineens zwart. Het slaat gewoon weg zonder melding. Ik heb daarna meteen gekeken bij dxdiag of alles nog perfect werkte en dat was ook zo, behalve toen ik me direct3d ging testen. Dan draait er zo'n blokje rond, maar naar een tijdje liep die vast en stopte me beeld er ook mee. Ik denk dus dat het aan me hardwareversnelling ligt of iets anders, wie kan me even helpen? Alvast bedankt voor het helpen, Mario Bewerkt: 25 januari 2007 door ~Mario~ Reageren
Twankala Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 (bewerkt) hey mario, ik heb een vraag. -is dit alleen bij spellen? -is dit bij elk spel zo? -cheat of mod je veel en doe je dit bij elk spel? -wanneer word het zwart scherm? als je deze vragen beantwoord, dan kan ik misschien er wat over zeggen. Bewerkt: 25 januari 2007 door twankala Reageren
~Mario~ Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 (bewerkt) - Dit is alleen bij spellen zo en soms ook bij het beeldscherm - Dit is bij elk spel zo - ik Cheat of mod helemaal niet - Het scherm word zwart tijdens het spelen Ik hoop dat je het zo begrijpt? Bewerkt: 25 januari 2007 door ~Mario~ Reageren
Twankala Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 (bewerkt) ik zit even te denken. door cheats of mods kan het vastlopen, maar dat doe je niet en het is ook buiten spellen op het scherm... om de vraag misschien te kunnen beantwoorden heb ik hier nog 4 vragen: -heb je een snelle computer -heb je een firus op je computer -is het alleen op jouw computer of ook als je het spel bij iemand anders speelt -heb je veel extra bestanden op je computer (iets als download spelletjes, of teach 2000) het zou fijn zijn als je dit er allemaal bij zet... (maar niet de standaard dingen zoals windows media player, anti-firus programma's enzo) Bewerkt: 25 januari 2007 door twankala Reageren
~Mario~ Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 - Ik heb een redelijke snelle computer: pentium 4 1.68ghz, 768Mb - Nee ik heb helemaal geen enkel virus op me computer - Het is alleen op mijn computer - Ik bijna niets momenteel op me pc staaan, hij is zowat leeg Reageren
Twankala Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 dan vrees ik dat ik niet een echte oplossing voor je heb, maar ik bedacht me vandaag nog dat ik het laatst ook een paar keer had, maar toen ging de stekker van me beeldscherm er steeds uit. dus als het uitgaat, moet je gewoon de stekker goed in de computer doen en die van het scherm... alle stekkers gewoon even goed aandrukken. misschien zou het dus handig zijn als forumgenoten het van me kunnen overnemen, en als het uiteindelijk echt niet lukt gewoon een computer deskundige vragen... succes verder, en het spijt me dat ik uiteindelijk niet een echte oplossing weet te vinden. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Ja, ik weet zeker dat alles goed zit, desnoods wil ik wel de handleiding instructie posten, maar ik denk toch niet echt dat dat helpt. Ik hoop echt dat iemand me vanavond nog kan helpen met dit probleem, want ik kan helemaal niets beginnen nu. Kan de videokaart me pc wel aan of is hij te hoog? of wat zal het zijn? Reageren
Destructor Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 een videokaart kan altijd een systeem aan ( mits incompatible) de processor kan enkel een bottlenek zijn in games ( betekend dat de graka sneller de data kan verwerken dan de cpu) maar in zon geval gaat het beeld ook niet op zwart. uit mijn ervaring gaat het beeld zwart als de Videokaart te hoog is geklokt, of als deze te warm wordt. zorg dus dat je videokaart op de stock snelheid loopt, en dat er voldoende airflow in de kast is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.